گام به جلوی استاندار لرستان در انتصاب کورانی فر به عنوان فرماندار بروجرد

انتصاب کورانی فر به عنوان فرماندار بروجرد از سوی استاندار لرستان یک گام به جلوست. سه سال از تولد دولت تدبیر و امید می گذرد از گله و شکایت های درون گروهی که بگذریم این روزها در دستور کار قرار گرفتن ترمیم کابینه را می توانیم به فال نیک بگیریم. یکی از اقدامات خوبی که […]

photo_2016-02-17_22-15-56

انتصاب کورانی فر به عنوان فرماندار بروجرد از سوی استاندار لرستان یک گام به جلوست.

سه سال از تولد دولت تدبیر و امید می گذرد از گله و شکایت های درون گروهی که بگذریم این روزها در دستور کار قرار گرفتن ترمیم کابینه را می توانیم به فال نیک بگیریم.
یکی از اقدامات خوبی که می توانیم از آن یاد کنیم تبدیل به احسن نمودن فرماندار ویژه ی شهرستان بروجرد است.
انتصاب کورانی فر به عنوان فرماندار ویژه ی شهرستان بروجرد برای هوشنگ بازوند که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را در پیش روی خود دارد و به دلگرمی و حمایت اصلاح طلبان نیاز دارد یک گام به جلو و یک تاکتیک به شمار می آید.
مهندس بازوند به عنوان مدیر ارشد استان در انتخابات سال آینده، به کمک و همراهی مدیرانی نیاز دارد که دوشادوش ایشان به برنامه های دولت اعتقاد و باور داشته باشند برای همین ترمیم کابینه ی خود را باید در اولویت قرار دهد.
در همین راستا شایسته است برخی از مدیرانی را که به نام اصلاحات و اعتدال بر صندلی ها تکیه زده اند و کارکردی ضعیف و غیرقابل دفاع دارند و برای دولت یارشاطر نشده اند تبدیل به احسن فرماید!
سه سال از دولت تدبیرو امید می گذرد تازه با انتصاب فرماندار جدید، قراراست دولت تدبیرو امید درشهرستان بروجرد خیمه ی وجود خودرا برافرازد.
کورانی فر از شخصیت های متین، معتدل،کارآزموده و اصلاح طلب است که درانتخابات گذشته ی مجلس شورای اسلامی ایران مورد عنایت شورای محترم نگهبان قرارگرفت و رد صلاحیت شد!
این مرد آرام که معاونت استانداری اراک و لرستان را درپرونده ی کاری خوددارد درحقیقت نخستین سفیر دولت تدبیرو امید به شهرستان بروجرداست که قراراست با اصلاح طلبان و حامیان دولت به عنوان ولینعمتان راستین دولت تدبیرو امید تعاملی سازنده، مفید و خوب داشته باشد.
اگرچه انتظار می رفت استاندارمحترم خیلی پیش ترازاین کابینه ی خویش را این گونه درراستای اهداف و برنامه های دولت ترمیم کند اما دراین یک سال باقی مانده از عمردولت یازدهم، شایسته است مناصب مدیریتی به کسانی سپرده شودکه به برنامه های دولت باور دارند چرا که مدیری اگر به برنامه های دولت متبوعش باورنداشته باشد نه تنهابرای مردم نمی تواند سرچشمه ی خیرو نیکی باشد بلکه برای دولت هم جز ضررو زیان، خیری نخواهدداشت!
امیدواریم اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیرو امید درشهرستان بروجرد با حمایت و پشتیبانی ازاین انتصاب، دست در دست فرمانداراصلاح طلب خود، به وضعیت خدمت رسانی دولت به مردم سروسامانی تازه ببخشند.
ما نیز منتظریم که فرماندارمحترم بروجرد حامیان دولت را درشهرستان بروجرد حمایت کند و برای خدمت رسانی درست و شایسته و علمی به مردم، روی ظرفیت بالای اصلاح طلبان و حامیان دولت حساب بازفرماید!

علی گودرزیان (ع پایدار)
بیست و سوم تیرماه۹۵

۷۱۵۷