با احداث سد معشوره منبع آب کشکان از بین می رود/ مردم پلدختر از یک قطره آب کشکان نمی گذرند

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی از عملیاتی نشدن پالایشگاه این شهرستان انتقاد کرد و گفت: احداث این پروژه از خواسته ای به حق مردم است. به گزارش کشکان، سید حمید کاظمی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی پلدختر در سخنانی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این جلسه حداقل باعث رفع بخشی از […]

IMG_20160709_214837

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی از عملیاتی نشدن پالایشگاه این شهرستان انتقاد کرد و گفت: احداث این پروژه از خواسته ای به حق مردم است.

به گزارش کشکان، سید حمید کاظمی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی پلدختر در سخنانی با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این جلسه حداقل باعث رفع بخشی از محرومیت های پلدختر شود اظهار داشت: این شهرستان در حوزه کشاورزی دارای ظرفیتهای خوبی است اما بسیاری از ایستگاه پمپاژ های آبی که در پلدختر شروع شده با گذشت یک دهه هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

وی با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ های «چم مهر» و «واشیان» با گذشت ۱۰ سال هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده اند تصریح کرد: همچنین یک شهرک گلخانه ای در پلدختر به مساحت ۲۰ هکتار وجود دارد که با گذشت یک دهه افتتاح نشده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه تمام بودن یک مزرعه پرورش ماهی ۲۰۰ تنی در این شهرستان گفت: این مزرعه پرورش ماهی نیز با گذشت یه دهه در پیشرفت ۷۰ درصدی باقی مانده است.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث سد معشوره در شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: احداث این سد موجب شده که ذهنیت بدی برای مردم پلدختر شکل بگیرد چرا که با احداث آن منبع آب رودخانه کشکان از دست می رود.

وی با تاکید بر اینکه مردم پلدختر از یک قطره آب کشکان نمی گذرند گفت: باید ابتدا بررسی شود که احداث سد معشوره مانع و مشکل برای زندگی مردم ایجاد نمی کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به پالایشگاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: هنوز این پالایشگاه به مرحله عملیاتی و اجرایی نرسیده و این در حالیست که تحقق این وعده یکی از خواسته های به حق مردم پلدختر است.

کاظمی با بیان اینکه شهرستان پلدختر تنها یک بیمارستان دارد که ان هم در حد یک رمانگاه است عنوان کرد: این بیمارستان پزشک متخصص و تجهیزات مورد نیاز ندارد.

 

مرجع: مهر