کمبود آب آشامیدنی از مشکلات کوهدشت است/ هیچ اداره ای حق جلوگیری از اجرای پروژه های عمرانی را ندارد

فرماندار کوهدشت گفت: بیش از ۲۰ حلقه چاه آهکی و آبرفتی آب شهر را با ۲۵۰ لیتر بر ثانیه تامین می کنند که این میزان به هیچ وجه جوابگوی نیاز همشهریان عزیز نیست. به گزارش کشکان، جلسه کمیسیون حفاری شهرستان کوهدشت صبح دیروز به ریاست فرماندار شهرستان کوهدشت، معاونین شرکت آبفای استان و سایر اعضاء […]

۱۶-۷-۷-۱۲۳۰۳۵۰۴

فرماندار کوهدشت گفت: بیش از ۲۰ حلقه چاه آهکی و آبرفتی آب شهر را با ۲۵۰ لیتر بر ثانیه تامین می کنند که این میزان به هیچ وجه جوابگوی نیاز همشهریان عزیز نیست.

به گزارش کشکان، جلسه کمیسیون حفاری شهرستان کوهدشت صبح دیروز به ریاست فرماندار شهرستان کوهدشت، معاونین شرکت آبفای استان و سایر اعضاء ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

فردی بیرانوند با تاکید بر اهمیت و ضرورت همکاری و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی شهرستان در اجرای پروژه های عمران شهری خواستار همکاری بین دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات این پروژه ها گردید.

وی گفت : یکی از مشکلات شهرستان کوهدشت کمبود آب آشامیدنی است، فردی بیرانوند افزود: بیش از ۲۰ حلقه چاه آهکی و آبرفتی آب شهر را با ۲۵۰ لیتر بر ثانیه تامین می کنند که این میزان به هیچ وجه جوابگوی نیاز همشهریان عزیز نیست و از طرفی نیز بیش از ۳۰% خطوط آبرسانی شهر فرسوده و دارای مشکل می باشند که همین امر مشکلات ما را دو چندان کرده است.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تبخیر آب در فصل گرما ، شهرداری کوهدشت در شب ها نسبت به آبیاری فضای سبز خود اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برآورد دقیق هزینه آّب بها فضای سبز شهرداری ، شرکت آبفا به صورت مجانی نسبت به نصب کنتور در فضای سبز اقدام نماید.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از خطوط فاضلاب شهری اجرا گردیده است گفت: آبفای شهرستان با همکاری شهرداری می توانند در زمینه رفع نواقص موجود و تامین آب آشامیدنی شهر تلاش نمایند که انتظار داریم با تعامل و هماهنگی که بین ادارات شهرستان وجود دارد بتوانیم در زمینه مشکل کم آبی کوهدشت اقداماتی را انجام دهیم و شهرداری در جهت حفاری با آب و فاضلاب همکاری نماید و هیچ اداره ای حق جلوگیری از اجرای پروژه های عمرانی را ندارد.