برای معرفی کردن چهره مناسب کوهدشت باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد/ همه باید ید واحد باشیم/ در شهرستان سیاست های دولت مو به مو اجرا می شود

نشست صمیمی تعدادی از فرهنگیان و نماینده های برخی احزاب اصلاح طلب شهرستان با فرماندار کوهدشت در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: امیدواریم که خداوند متعال توفیق بدهد که بتوانیم به مردم خدمت کنیم. وی گفت: شهرستان کوهدشت یک شهرستان سیاسی است، اگر […]

IMG_20160704_202122

نشست صمیمی تعدادی از فرهنگیان و نماینده های برخی احزاب اصلاح طلب شهرستان با فرماندار کوهدشت در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
فردی بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: امیدواریم که خداوند متعال توفیق بدهد که بتوانیم به مردم خدمت کنیم. وی گفت: شهرستان کوهدشت یک شهرستان سیاسی است، اگر از این ظرفیت در جهت توسعه کوهدشت استفاده کنیم مطمئناً پیروز میدان خواهیم بود.
به گزارش کشکان، فرماندار کوهدشت ادامه داد: ما قطب کشاورزی در استان لرستان هستیم و این در حالی است که ۱۰ درصد از زمین های ما آبی است درصورتی که میانگین زمین های آبی در کشور ۴۶ درصد است.

وی افزود: در شهرستان کوهدشت آنقدر که به حاشیه توجه شده است به متن توجه نشد، ۳۷ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد و یک سوم روستاهای ما با تانکر آب رسانی می شوند. این امور زیر بنایی که ما و شما الان در حال دسته و پنجه نرم کردن با آن هستیم در خیلی از مناطق کشور چند سال پیش حل شده، حال کوهدشت با این همه توانایی، با این همه نیروی مجرب چرا باید در این وضعیت باشد؟ اگر در این شهرستان همه در جهت توسعه حرکت می کردند خیلی از مشکلات کنونی وجود نداشت.
فردی بیرانوند بیان داشت: من خیلی شفاف عرض می کنم مبنای کار ما قانون بر مبنای سیاست های دولت تدبیر و امید است، در شهرستان کوهدشت سیاست های دولت مو به مو اجرا می شود، با کسانی که این دیدگاه را ندارند نمی توانیم کار کنیم و چوب لای چرخ دولت گذاشتن را به هیچ وجه نمی پذیریم.

بیرانوند گفت: مردم شهرستان کوهدشت مردمی هستند که در همه صحنه های انقلاب حضور داشته اند و حمایت کرده اند، این مردم لایق بهترین ها هستند و همه ما نیز وظیفه داریم برای توسعه این شهرستان ید واحد باشیم.
فرماندار تصریح کرد: فرمانداری یک تشکیلات فراجناحی و فرابخشی است و باید سیاست های کلی دولت تدبیر و امید را اجرا کند، ما نباید به این نگاه کنیم که چه کسی به ما مراجعه می کند و نگاه سیاسی آن چیست باید به این نگاه کنیم که از ما چه می خواهد و صرفنظر از دیدگاه های سیاسی کار او را پیگیری نمائیم، نگاه ها به شهرستان کوهدشت باید عوض شود، همه باید در جهت خوب معرفی کردن کوهدشت تلاش کنیم، انشالله با همدلی که بین مجموعه مدیران و نخبگان شهرستان به وجود می آید شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش کوهدشت خواهیم بود.

گفتنی است در این نشست، محمد آزادبخت کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان و ایوب کوشکی مسئول ستاد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در شهرستان کوهدشت در سخنانی به انتقاد تند از شیوه برگزاری انتخابات ۷ اسفند ۹۴ در کوهدشت پرداخته و خواستار فراهم نمودن تمهیدات برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ و جلب اعتماد مردم شدند.

IMG_20160704_202131 IMG_20160704_202139 IMG_20160704_202146 IMG_20160704_202206 IMG_20160704_202208 IMG_20160704_202210