آدم از دیدن زن‌هایی که به میدان کار آمده‌اند دلش می‌سوزد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد بالای زن‌های کار در شهرستان دلفان گفت: آدم از دیدن زن‌هایی که به میدان کار آمده‌اند دلش می‌سوزد. به گزارش کشکان، علی رستمیان شنبه شب در شورای اداری استان لرستان با اشاره به انتخاب لرستان به عنوان پایلوت تحقق اقتصاد مقاومتی در […]

DSC00910

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد بالای زن‌های کار در شهرستان دلفان گفت: آدم از دیدن زن‌هایی که به میدان کار آمده‌اند دلش می‌سوزد.

به گزارش کشکان، علی رستمیان شنبه شب در شورای اداری استان لرستان با اشاره به انتخاب لرستان به عنوان پایلوت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عزم دولت در به تحقق رساندن اقتصاد مقاومتی بسیار جدی است و آماده انجام کارهای بزرگ در سه استان پایلوت است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه استان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی دارای مشکلاتی است، گفت: کاهش موانع اداری و رفع موانع تولید و فضای کسب و کار از الزامات است.

وی با تاکید به اینکه چرخه گردش ارتباطات و مشکلات در شهرستان‌های استان به کندی پیش می‌رود، پرهیز از تنش‌های سیاسی و فرصت‌سوزی‌ها و اقدام در راستای ایجاد وحدت بین نمایندگان در مجلس و مسوؤلان دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست.

این مسوؤل اضافه کرد: در استان‌های توسعه‌یافته علی‌رغم وجود سلیقه‌های متفاوت میان مسوؤلان وحدت معجزه کرده است، بنابراین نباید در این راستا یک دقیقه را صرف چنین تنش‌هایی که بلای جان استان لرستان بوده است، شود.

رستمیان مشخص کردن سهم اعتبارات اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها و تعیین تعداد طرح‌ها و پروژه‌ها با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها را خواستار شد و بیان کرد: در چنین شرایط شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته می‌توانند به میانگین استان برسند تا عدالت رعایت شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس افزود: تمام شهرستان‌های استان می‌توانند از فرصت به وجود آمده در فضای اقتصاد مقاومتی استفاده کند.

وی در پایان اجرای طرح جامع تامین اجتماعی برای حمایت از مردم محروم و فقرا را مهم دانست و به تعداد بالای زن‌های کار در شهرستان دلفان اشاره کرد و با بیان اینکه آدم از دیدن زن‌هایی که به میدان کار آمده‌اند دلش می‌سوزد، گفت: بحث توانمندسازی چنین خانواده‌هایی باید به طور جدی در دستور کار بهزیستی و کمیته امداد قرار بگیرد.

 

مرجع: فارس