اعتراف به تخریب قالیباف/ آغاز تخریب حداد و ولایتی

  روزنامه ایران امروز در گزارشی به بررسی اظهارات غلامعلی حداد عادل و علی اکبر ولایتی پرداخت و حداد عادل را به نظر سازی و ولایتی را به تناقض گویی متهم کرد. همچنین به گزارش یک خبرگزاری، یک مقام دولتی ضمن اعتراف به این که دولت تاکنون قالیباف را تخریب کرده است خواستار انجام این […]

13093

 

روزنامه ایران امروز در گزارشی به بررسی اظهارات غلامعلی حداد عادل و علی اکبر ولایتی پرداخت و حداد عادل را به نظر سازی و ولایتی را به تناقض گویی متهم کرد. همچنین به گزارش یک خبرگزاری، یک مقام دولتی ضمن اعتراف به این که دولت تاکنون قالیباف را تخریب کرده است خواستار انجام این “کار بر روی ولایتی و حداد عادل” شده است.

به گزارش گرین، روزنامه ایران ارگان رسمی دولت  با انتشار گزارشی به غلامعلی حداد عادل  رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس و علی اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری انتقاد کرد.

این روزنامه با بیان این که حداد عادل سخنگوی ائتلاف 2+1 است به اظهارات اخیر وی درباره این ائتلاف و میزان اقبال مردمی به آن پرداخت.

روزنامه دولت به این بخش از سخنان حداد عادل اشاره کرد که گفته بود: «وقتی در نظرسنجی‌ها مشخص شد 60‌درصد آرا متعلق به 3 نفر است، تصمیم گرفتیم ائتلاف كنیم و در نهایت 2 نفرمان تصمیم بگیریم برای خدا كاندیدای ریاست‌جمهوری نشویم.»

این روزنامه در این باره نوشت: «نكته قابل تأمل نظر سنجی كه حداد بر آن می بالد، آن است كه براساس شنیده‌ها این نظرسنجی حاصل كار یكی از نهادهای خاص است كه اتفاقاً بر طبق آن جناب غلامعلی حداد عادل نفر اول ائتلاف 3 نفره می باشد! امری كه خود جناب دكتر نیز از آن آگاه است و شاید به همین خاطر است كه پس از مدتی معیار ائتلاف 1+2 برای اعلام فرد مورد نظر را مكانیزم نظر سنجی ها اعلام می كند و می گوید هر كس كه در نظرسنجی ها اول شود، كاندیدای نهایی 1+2 خواهد بود!»

ایران در ادامه با استناد به  سخنان دو نمایده مجلس استناد حداد عادل به این نظر سنجی ها را استناد به “نظر سازی” دانست و نوشت: «اما ادعای حداد در خصوص اقبال 60 درصد رأی دهندگان كل كشور به این ائتلاف در حالی مطرح شد كه سخنان وی با واكنش‌های خاص سیاسیون روبه‌رو گشت به طوری كه برخی آن را تنها یك نظرسازی خواندند تا نظرسنجی!»

روزنامه دولت در بخش دیگری از گزارش خود به سخنان روز گذشته علی اکبر ولایتی پرداخت و وی را متهم به تناقض گویی کرد. بنا به نوشته ایران ولایتی در حالی می گوید حرکت 1+2 حزبی و گروهی نیست که پیش از این بارها تاکید کرده بود که باید به صورت حزبی و گروهی حرکت کرد.

با انتشار این گزارش روزنامه ارگان دولت رسما حمله به علی اکبر ولایتی و غلامعلی حداد عادل را آغاز کرده است. این در حالی است که این روزنامه در سال های اخیر هجمه سنگینی را علیه محمد باقر قالیباف شهردار تهران مدیریت کرده است.

در همین باره امروز خبرگزاری فراس در خبری کوتاه نوشت: «شنیده شده است یک مقام  اجرایی کشور در جلسه شبانه ای با برخی از مسئولین تیم انتخاباتی خود گفته  است “بر روی کاندیداهای مختلف کار کرده‌ایم و داریم نقاط ضعف آنها را عمومی می‌کنیم. وی تاکید کرده‌ است درباره قالیباف کارمان را کرده‌ایم و از این پس باید بر روی ولایتی و حداد تمرکز داشته باشیم.”