برداشت انگور یاقوتی در پلدختر آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر از آغاز برداشت انگور یاقوتی از تاکستان های این شهرستان خبر داد. علی نظر نظری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که کار برداشت تا یک ماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: سطح زیر کشت باغات انگوریاقوتی در شهرستان پلدختر ۴۵۰هکتاراست که از این میزان ۳۵۰ […]

۸۲۱۱۷۵۰۰-۷۰۸۰۵۵۱۹

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر از آغاز برداشت انگور یاقوتی از تاکستان های این شهرستان خبر داد.

علی نظر نظری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که کار برداشت تا یک ماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: سطح زیر کشت باغات انگوریاقوتی در شهرستان پلدختر ۴۵۰هکتاراست که از این میزان ۳۵۰ هکتار باغات بارور و مابقی نابارور هستند.
وی متوسط برداشت و عملکرد هر هکتار را سه تا پنج تن انگوریاقوتی عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود امسال یکهزار و ۸۰۰ تن انگور یاقوتی در شهرستان پلدختر برداشت شود.
مدیر جهاد کشاورزی پلدختر وضعیت برداشت انگور یاقوتی را نسبت به سال گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: پیش بینی می شود برداشت انگور یاقوتی در باغات این شهرستان ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
نظری افزود: انگور یاقوتی در روستاهای افرینه، بابازید و چم مهر از توابع شهرستان پلدختر تولید می شود که بخشی از انگور تولید شده در شهرستان برای مصرف به شهرهای داخل و خارج استان لرستان صادر می شود.