ورود دلالان به رسانه ممنوع!!/ قصه مدیرانی که خود را به «دلالان خبری» واگذار کرده اند!!
قبل از هرسخنی باید به صراحت گفت ایراد از نوع نگاه مدیریت استان است که عامل این مزایده خصوصی شده است. وقتی یک صفحه رپرتاژ از یک مدیر می شود ملاک قضاوت بر او شاید آقای مدیرکل حق دارد که خود را تماما در اختیار یک یا دو مثلا خبرنگار قرار دهد. اینکه می گوییم […]
قبل از هرسخنی باید به صراحت گفت ایراد از نوع نگاه مدیریت استان است که عامل این مزایده خصوصی شده است. وقتی یک صفحه رپرتاژ از یک مدیر می شود ملاک قضاوت بر او شاید آقای مدیرکل حق دارد که خود را تماما در اختیار یک یا دو مثلا خبرنگار قرار دهد.
اینکه می گوییم مثلا خبرنگار شک نداریم که جایگاه خبرنگار واقعی پاکتر از اینگونه دلال بازی های حقیرانه است.
اما امروز متاسفانه در غفلت مدیریت استان، چند مدیر رسما خود را دراختیار چند تن ار خبرنگاران استان قرار داده اند تا با ایجاد فضای تبلیغاتی او را نزد مدیریت ارشد استان با کفایت جلوه دهند.
حال آنکه پشت پرده این نمایشنامه یک معامله آلوده و دور از جایگاه رسانه ای است.
اینکه چه میزان این بازی های رسانه ای می تواند استاندار لرستان را مجاب کند که چشم روی ضعف عملکرد مدیرخود ببندد بی شک باید صبر کرد هرچند بعید می دانیم استاندار لرستان فریب این بازی ها را بخورند.
مثلا اینکه روز تعطیل مدیر فعال می شود، این نشانه اقتصاد مقاومتی نیست که اگر مدیر ، مدیری جهادی باشد همان شش روز هفته را برایش کفایت می کند.
در قسمت بعدی بدون شک در صورت مشاهده ادامه این روند با ذکر نام و شفاف تر از این حرکت چرک رسانه ای سخن خواهیم گفت.
مرجع: وبلاگ خرم خبر
دود بر نگارنده این خبر . چند وقت پیش حقیر همین مطلب رو طی یک کامنت در سایت شما قرار دادم خدا رو شکر شما هم متوجه شدید که فلان مدیر کل چند وقت یک بار با خبرنگاران نشست خبری می گیرد و برنامه کتابی ارائه می دهدو از این دست اقدامات . و من عرض کردم این اقا در کرج مسوول بوده و خوب راه دلال بازی و تبلیغات خبری رو در سایتها بلده . غافل از اینکه مردم از همیشه آگاه ترند و میدونن دستگاه مطبوع ایشون در سال کار خاصی انجام نمیده و اگر هم ادعا دارد انجام شده بسم الله در رسانه ها منتشر کند البته با سند نه حرف .
[پاسخ]