نشست مجمع نمایندگان لرستان با استاندار در وزارت کشور! + عکس

نشست مجمع نمایندگان لرستان با هوشنگ بازوند استاندار این استان در وزارت کشور برگزار شد. به گزارش کشکان، به دنبال تذکر کتبی اکثریت نمایندگان لرستان در مجلس دهم به وزیر کشور در خصوص رویکرد سیاسی استاندار لرستان در عزل و نصب ها و به دنبال آن پاسخگویی استاندار و معاون سیاسی وی به این تذکر […]

IMG_20160613_205059

نشست مجمع نمایندگان لرستان با هوشنگ بازوند استاندار این استان در وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش کشکان، به دنبال تذکر کتبی اکثریت نمایندگان لرستان در مجلس دهم به وزیر کشور در خصوص رویکرد سیاسی استاندار لرستان در عزل و نصب ها و به دنبال آن پاسخگویی استاندار و معاون سیاسی وی به این تذکر در نشست خبری دیروز، امروز در سالن شهید رجایی وزارت کشور نشستی با حضور دو طرف مذاکره تشکیل شد.

در این نشست نمایندگان پیشکسوت کوهدشت و بروجرد بالاتر از باقی نمایندگان کنار استاندار لرستان نشستند.

IMG_20160613_205049

تصاویر که روی لب هیچکدام از حاضرین، “لبخندی” نشان نمی دهد اما در عالم سیاست هیچ چیزی غیر ممکن نیست حتی همراهی ۷نماینده اصولگرا بعلاوه دو نماینده معتدل و اصلاح طلب با دولت تدبیر و امید در طول یکسال باقیمانده و حتی چهار سال بعد از آن.

باید دید خروجی و نتیجه این جلسه در روزها و ماه های آینده در بحث عزل و نصب مدیران در لرستان چه خواهد بود. آیا بین دولت و قوه مقننه در استان هماهنگی لازم ایجاد می شود یا اختلاف ها همچنان ادامه می یابد و در صورت تداوم اختلاف ها عکس العمل مجمع نمایندگان لرستان چگونه خواهد بود.