آتش سوزی جنگل و مرتع ویسیان چگنی به طور کامل مهار شد

بخشدار ویسیان از مهار کامل آتش سوزی جنگل و مرتع تنگ چم باغ این بخش از توابع شهرستان دوره چگنی خبر داد. به گزارش کشکان، صالح کشوری شامگاه یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آتش سوزی که از ساعت ۱۸ عصر امروز (یک شنبه) به طور گسترده در تنگ […]

images

بخشدار ویسیان از مهار کامل آتش سوزی جنگل و مرتع تنگ چم باغ این بخش از توابع شهرستان دوره چگنی خبر داد.

به گزارش کشکان، صالح کشوری شامگاه یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آتش سوزی که از ساعت ۱۸ عصر امروز (یک شنبه) به طور گسترده در تنگ چم باغ بخش ویسیان آغاز شده بود با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای محلی ، آتش نشانی با گذشت سه ساعت و نیم (ساعت ۳۰: ۲۱) یک شنبه شب به طور کامل مهار شد.
وی افزود: سخت گذر بودن منطقه و وزش باد در ارتفاعات از مهمترین مشکلات نیروهای امدادی برای خاموش کردن آتش در این منطقه بوده است.
بخشدار ویسیان گفت: نیروهای منابع طبیعی به حالت آماده باش کامل قرار دارند تا به محض وقوع آتش سوزی احتمالی عملیات اطفای حریق را آغاز کنند.
کشوری نیروی کافی برای حفاظت و مراقبت از جنگل ها و جلوگیری از آتش سوزی را یک ضرورت دانست و افزود: نقش گشت های مستمر منابع طبیعی برای صیانت از جنگل و مرتع و جلوگیری از آتش سوزی،نابودی و از بین رفتن جنگل ها در بخش ویسیان مهم می باشد.