واکنش معاون سیاسی استاندار به تذکر کتبی نمایندگان مجلس به وزیر کشور/ عزل و نصب‌ها در لرستان سیاسی نیست/ از افرادی که دولت تدبیر و امید را قبول نداشته باشند به هیچ وجه استفاده نمی‌شود/ معرفی فرماندار کوهدشت در آینده نزدیک

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: عزل و نصب‌های صورت گرفته در استان لرستان سیاسی نیستند بلکه براساس توانمندی افراد و همسو بودن با دولت تدبیر و امید صورت می‌گیرد. به گزارش کشکان، سید سعید شاهرخی امشب در نشست خبری با خبرنگاران استان لرستان ضمن گرامیداشت سالروز ۲۴ خرداد سال ۹۲ و پیروزی دولت […]

شاهرخی۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: عزل و نصب‌های صورت گرفته در استان لرستان سیاسی نیستند بلکه براساس توانمندی افراد و همسو بودن با دولت تدبیر و امید صورت می‌گیرد.

به گزارش کشکان، سید سعید شاهرخی امشب در نشست خبری با خبرنگاران استان لرستان ضمن گرامیداشت سالروز ۲۴ خرداد سال ۹۲ و پیروزی دولت تدبیر و امید اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در ۲۴ خرداد ۹۲ با انتخاب دولت روحانی به شعارهای این دولت رأی مثبت دادند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین شعاری که مردم به آن رأی دادند صداقت و شفافیت دولت در اداره امور کشور بوده که تاکنون این صداقت و شفافیت به خوبی پیش رفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: دولت تدبیر و امید یکی دیگر از شعارهای آن استقبال از نقد سازنده در جهت اصلاح امور و بهتر اجرا شدن برنامه‌ها دانسته که تاکنون به این شعار نیز عمل کرده است.

شاهرخی یادآور شد: شایسته‌سالاری و خوش‌آمدگویی به همه سلایق، اعتدال و عقلانیت یکی دیگر از شعارهای دولت تدبیر و امید بوده که تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی دولت را تحویل گرفت که در آن زمان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی بدهکار بوده و بخش خصوصی نیز ۷۰ هزار میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: علاوه بر این شاهد تورم ۴۲درصدی و بی‌ثباتی در بازار بوده‌ایم که تاکنون دولت توانسته ثبات را در بازار ایجاد و تورم را به حد تک‌رقمی کاهش دهد.

شاهرخی افزود: دولت تدبیر و امید در آن زمان هزاران پروژه نیمه‌تمام را از دولت قبل تحویل گرفت و امروز شاهد به ثمر نشستن بیشتر پروژه‌های نیمه‌تمام در این دولت هستیم.

وی افزود: در عرصه خارجی اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌های ظالمانه‌ای شکل گرفته بود که این خود زمینه ایجاد بزرگترین فسادها را در داخل ایجاد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اداره کشور بر مبنای تدبیر و عقلانیت موجب شد که در دو محور اصلی سیاست داخلی، توجه به همگرایی، وحدت و جلوگیری از افراط و تفریط و محور خارجی به رسمیت‌ شناختن ایران اسلامی در بحث هسته‌ای و برجام موفق عمل کرده است.

شاهرخی افزود: در حد نظارتی از نمایندگان استان لرستان استفاده می‌کنیم و از افرادی که دولت تدبیر و امید را قبول نداشته باشند به هیچ وجه استفاده نمی‌شود.

وی گفت: عزل‌ و نصب‌های ما در راستای همراهی مسؤولان با مردم و تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید است از این‌رو هیچگونه عزل و نصب سیاسی در استان لرستان وجود ندارد.

این مسؤول افزود: دولت مجری سیاست‌هایی است که به مردم قول داده و در راستای مشی دولت به هیچ‌وجه از افراد افراطی که همراه با دولت نباشند استفاده نمی‌شود.

وی گفت: فرماندار جدید کوهدشت به زودی معرفی می‌شود.

به نظر می رسد این اظهارات شاهرخی در واکنش به تذکر کتبی اخیر نمایندگان لرستان در مجلس دهم به وزیر کشور در خصوص عزل و نصب های سیاسی استاندار لرستان باشد. تصویر تذکر کتبی نمایندگان لرستان در مجلس دهم را در زیر می بینید. به جز محمد بیرانوندی و علاء الدین بروجردی دیگر نمایندگان استان این تذکر را امضا نموده اند.

IMG_20160612_215132