پیام تسلیت احمد مبلغی به مناسبت شهادت دو پاسدار مدافع حرم/ تزریق خشونت به کالبد امت اسلامی و ترویج و تعمیق اختلاف در صفوف مسلمانان از اهداف داعش است

آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری شهادت دو پاسدار مدافع حرم از استان لرستان را تسلیت گفت. به گزارش کشکان، وی در این پیام تزریق خشونت به کالبد امت اسلامی، ترویج و تعمیق اختلاف در صفوف مسلمانان، بدبین کردن افکار عمومی جهانیان نسبت به اسلام و قرآن را از اهداف […]

IMG12053557

آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری شهادت دو پاسدار مدافع حرم از استان لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش کشکان، وی در این پیام تزریق خشونت به کالبد امت اسلامی، ترویج و تعمیق اختلاف در صفوف مسلمانان، بدبین کردن افکار عمومی جهانیان نسبت به اسلام و قرآن را از اهداف تکفیری های داعش ذکر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت دو پاسدار عزیز حرم، سردار رضا رستمی مقدم و سرهنگ قدرت الله عبدیان را به محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و مردم شریف، نجیب و ولایتمدار لرستان به ویژه خانواده های عزیز این دو شهید سرافراز تسلیت عرض می کنم. این دو عزیز در مصاف با مجموعه های تکفیری خشن و خونخوار به فیض شهادت نائل آمدند.

تزریق خشونت به کالبد امت اسلامی،  ترویج و تعمیق اختلاف در صفوف مسلمانان، بدبین کردن افکار عمومی جهانیان نسبت به اسلام و قرآن، بهانه دادن به جبهه استکبار جهانی برای حضور در منطقه، نابود سازی میراث و آثار باستانی در کشورهای اسلامی، کشاندن سرمایه های انسانی به ویژه جوانان مسلمان به سوی  رویارویی و نابودی، کاشتن بذرهای عقلانیت ستیزی و  نارواگرایی اخلاقی در جامعه بخشی از کارکردهای مجموعه های خشونت گرای تکفیری در منطقه است.

ماه رمضان برای مسلمانان فرصت بزرگی جهت بازسازی روحی، فکری، اخلاقی در سه سطح فردی، خانوادگی و اجتماعی است. نقطه کانونی در این فرصت، عبودیت و بندگی خداوند است که اگر به درستی شکل گیرد تحولات سرسام آوری را رقم خواهد زد. امید آن که علمای اسلام از این فرصت گران بها جهت حل مشکلات کنونی مسلمانان بهره بگیرند.

 

احمد مبلغی

نماینده استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری