هفته فرهنگی لرستان در تهران فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر اهتمام ویژه این اداره‌کل به اقتصاد فرهنگ و هنر تأکید کرد. به گزارش کشکان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در جلسه برنامه‌ریزی هفته فرهنگی لرستان در تهران که با حضور استاندار در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد توجه به اقتصاد هنر و اقتصاد […]

حنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر اهتمام ویژه این اداره‌کل به اقتصاد فرهنگ و هنر تأکید کرد.

به گزارش کشکان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در جلسه برنامه‌ریزی هفته فرهنگی لرستان در تهران که با حضور استاندار در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد توجه به اقتصاد هنر و اقتصاد فرهنگ است.

وی عنوان کرد: امروز توجه به اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از ضروریات است، زیرا بر اساس آمارهای میدانی در برخی از کشورها درآمد اقتصاد هنر از درآمد خودروسازی بالاتر بوده است.

حنان افزود: در کشور ما این زمینه فراهم است و در استان لرستان نیز این ظرفیت وجود دارد که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این استان با دارا بودن هنرمندان توانمند در بخش‌های مختلف زمینه تحقق اقتصاد در هنر و فرهنگ را دارد.

وی هفته فرهنگی لرستان در تهران را یک فرصت برای معرفی ظرفیت‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این هفته فرهنگی معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی و …لرستان به مردم است، بدین منظور با شهرداری تهران رایزنی‌های صورت گرفته که مردادماه این هفته در پارک گفتگو تهران به مدت چهار روز برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  گفت: اداره یا سازمان خاصی متولی برگزاری برنامه های هفته فرهنگی نیست بلکه همه ادارات و سازمان ها باید از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده تا بتوانیم یک هفته با عظمت را در تهران برگزار کنیم.