این روزها پیش خدا هستم/ پیام تشکر و اعتذار عضو شورای شهر کوهدشت

بدین وسیله وظیفه خود میدانیم به حکم ادب و قدردانی از همه دوستان عزیزی که بذل محبت فرموده، با درج نظر و پیام تسلیت و یا با ارسال متن در قالب توصیف نامه بنده را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر […]

۱۴۶۴۳۳۶۱۵۵_left

بدین وسیله وظیفه خود میدانیم به حکم ادب و قدردانی از همه دوستان عزیزی که بذل محبت فرموده، با درج نظر و پیام تسلیت و یا با ارسال متن در قالب توصیف نامه بنده را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر اینجانب را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

همان کسانى که چون مصیبتى بر آنها وارد شود گویند: همانا ما از آن خداییم (ملک حقیقى اوییم به ملاک آنکه خلق و حفظ و تدبیر امور و اعدام ما به دست اوست) و همانا به سوى او باز خواهیم گشت.

 

بابا ! رضا هستم که می گوید
مادر ! رضا هستم که می خواند
خواهر! رضا هستم که تا آخر
با یاد لبخند تو می ماند

غصه نخور مامان غمگینم
اینجا که هستم جای من عالی ست
پیش خدای مهربان هستم
هرچند جایم پیشتان خالی ست

بر سینه ی خشکیده ی دیوار
یک قاب عکس سبز بگذارید
در عکس های دسته جمعی هم
یاد مرا زنده نگه دارید

در این دو روز فانی دنیا
جز یادی از انسان نمی ماند
گل با تمام رنگ و زیبایی
همواره در گلدان نمی ماند

بابای خوبم! حالم من خوب است
هر چند دلتنگ شما هستم
ای خواهر خوبم ! خداحافظ
این روزها پیش خدا هستم

مشیت الهی بر این قرار گرفت، فرزند عزیزم از پیشم و از این مرز و بوم به دیار باقی بشتابد. بی شک غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان همیشه سخت و طاقت فرساست، لیکن ابراز همدردی و تسلیت و حضور گرم و صمیمانه دوستان، آشنایان و بستگان باعث تسلی دل غمدیدگان می شود. بدین وسیله به نمایندگی از طرف خانواده های قاسمی و درویشی، وظیفه خود میدانیم به حکم ادب و قدردانی ازهمه دوستان عزیزی که بذل محبت فرموده، با درج نظر، پیام تسلیت، تماس تلفنی و …  ما را مورد عنایت قرار داده، همدردی خود را اعلام کردند و موجبات شادی روح عزیز از دست رفته و تسلی خاطر بازماندگان را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم. ضمن آرزوی سلامتی و سعادت برای همه عزیزان، شادکامی همگان را از درگاه حضرت احدیت خواهانم. باشد به شادی، محبت های شما بزرگواران را پاسخگو باشم.

 

ارادتمند شما سروران عزیز و گرامی 

محمد قاسمی