۱۴۰ روستای نورآباد دارای راه مالرو هستند/ دلفان بسیار مظلوم واقع شده است

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند. به گزارش کشکان، علی رستمیان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی سد تاج امیر دلفان، اظهار کرد: شهرستان دلفان بسیار مظلوم واقع شده به عنوان نمونه در بحث گازرسانی شهرستان‌های کوهدشت، الشتر، […]

رستمیان۶

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد این شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش کشکان، علی رستمیان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی سد تاج امیر دلفان، اظهار کرد: شهرستان دلفان بسیار مظلوم واقع شده به عنوان نمونه در بحث گازرسانی شهرستان‌های کوهدشت، الشتر، نهاوند و هرسین ۹۰ درصد گازرسانی شدند، اما دلفان بین ۲۰ تا ۲۵ درصد گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: نیاز است این مظلومیت شهرستان دلفان با درایت و تدبیر چاره‌سازی شود.

رستمیان بیان کرد: در این شهرستان ۱۴۰ روستای مالرو در منطقه های میربک جنوبی، شمالی، اتیوند جنوبی و شمالی وجود دارد که نیازمند داشتن راه دسترسی هستند.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم این شهرستان در ۶ ماه فصل سرد در منازل خود هستند و شغلی ندارند.

وی اضافه کرد: در بحث استخدام در این شهرستان شاهد حضور نیروهای غیر بومی هستیم و حال آنکه جوانان این شهرستان جویای کار بیکارند و نیاز است از نیروهای بومی به منظور کاهش بیکاری استفاده شود.

رستمیان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید از این فرصتی که لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده استفاده لازم را ببرند.

رستمیان گفت: با توجه به شهرک صنعتی و آب‌گرم، اشتغال جوانان این شهرستان با درایت و تیزهوشی استاندار لرستان به صورت ویژه دیده شود، همچنین مسیر دمباع به سمت امامزاده بابای بزرگ نیاز است که بازسازی و بهسازی شود.

منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس با بیان اینکه توقع داریم که نورآباد به سمت و سویی برود که حداقل حقی که از آن ضایع شده برگردد، یادآورشد: سهم آبیاری اراضی کشاورزی این شهرستان ۵۰۰۰ هکتار بوده که تاکنون تنها ۲۰۰ هکتارآن انجام شده است.