افتتاح فرماندهی انتظامی بخش سوری رومشکان

فرماندهی انتظامی بخش سوری شهرستان رومشکان با حضور سردار قنبری فرمانده انتظامی استان، فرماندار رومشکان و سایر مسئولین شهرستان افتتاح گردید. به گزارش کشکان، مراسم افتتاحیه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و با سخنرانی سرهنگ سپهوند فرمانده انتظامی شهرستان ادامه یافت. ایشان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به […]

فرماندهی انتظامی بخش سوری شهرستان رومشکان با حضور سردار قنبری فرمانده انتظامی استان، فرماندار رومشکان و سایر مسئولین شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش کشکان، مراسم افتتاحیه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و با سخنرانی سرهنگ سپهوند فرمانده انتظامی شهرستان ادامه یافت.

ایشان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به حضار در جلسه، گزارشی از موقعیت جغرافیایی، جمعیتی و امنیت بخش سوری ارائه نمودند.

در ادامه آقای محمدی نژاد فرماندار رومشکان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از بذل توجه و عنایت ویژه سردار قنبری نسبت به استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان و بخش سوری در مدت کوتاه دو سال و نیمی که از شهرستان شدن رومشکان میگذرد تقدیر و تشکر نمودند.

ایشان در ادامه یکی از اساسی ترین مبانی اقتصاد مقاومتی را «امنیت» برشمردند و اظهار داشتند: تا امنیت برقرار نشود توسعه و پیشرفت امکان پذیر نیست و جذب سرمایه مرهون برقراری امنیت در هر منطقه است.

ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به  فرا رسیدن فصل برداشت از همه کشاورزان خواستند که از مزارع خود جهت مقابله با آتش سوزیهای احتمالی مراقبت نمایند.

فرماندار در پایان از فرمانده انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان رومشکان، بخشداران، دهیاران و مردم بخش سوری بخاطر همکاری و همیاری در افتتاح فرماندهی انتظامی بخش سوری تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان سردار قنبری فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از آقای ملکشاهی نماینده مردم شهرستان های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و آقای محمدی نژاد فرماندار شهرستان رومشکان بخاطر تلاش و پیگیری های دلسوزانه درخصوص استقرار فرماندهی انتظامی بخش سوری اظهار داشتند: شهرستان رومشکان یکی از امن ترین شهرستان های استان است و امنیت آن در سطح مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مردم بخش سوری بخاطر مشارکت در ساخت و آماده سازی مکان استقرار فرماندهی انتظامی بخش، خواستار مشارکت و همیاری مردم رومشکان درتأمین زیرساخت و احداث پروژه های آتی نیروی انتظامی در این شهرستان گردید.

لازم به ذکر است که سردار قنبری در بدو ورود خود به رومشکان سالن همایش فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان را افتتاح نمودند و همچنین واحد «نظام وظیفه» جهت ارائه خدمات به مشمولان خدمت وظیفه عمومی راه اندازی و دایر گردید.

Souri1Souri2Souri3Souri4Souri5Souri6Souri7Souri8