گزارش تصویری/ جشنواره شعر معلم در کوهدشت

جشنواره شعر معلم صبح امروز با حضور جامعه ی دانشگاهی، فرهنگی و هنری شهرستان کوهدشت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و معاونان وی و برخی مسئولین محلی شهرستان کوهدشت در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امید این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار کشکان، این مراسم با حضور و هنرنمایی […]

جشنواره شعر معلم صبح امروز با حضور جامعه ی دانشگاهی، فرهنگی و هنری شهرستان کوهدشت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و معاونان وی و برخی مسئولین محلی شهرستان کوهدشت در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امید این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشکان، این مراسم با حضور و هنرنمایی هنرمندان برجسته ی انجمن ادبی شهرستان کوهدشت و گروه موسیقی نوای سیمره همراه بود.

شاعرانی چون حجت اله علی پور، حشمت اله آزادبخت، مهدی دوست محمدی، امین کونانی، فروزان شهبازی و فائزه میرزایی از کوهدشت و اسد فرهمند از خرم آباد در این گردهمایی به شعرخوانی پرداختند که با استقبال حاضرین مواجه شد.

همچنین گروه موسیقی نوای سیمره به سرپرستی داود رضایی و خوانندگی مهران غضنفری در بخشی از برنامه به اجرای چند کار محلی پرداختند.

اجرای شعرخوانی از مرحوم آیت الله آدینه وند توسط هنرمند نوجوان حسنی ناصری و آوازخوانی توسط دیگر هنرمند نوجوان محمد امین گراوند از دیگر برنامه های این مراسم مفرح بود.

حجت الاسلام دکتر حنان به عنوان سخنران اصلی این مراسم به تبیین اندیشه های والای استاد مطهری در باب روشنگری و روشنفکری دینی و تقبیح جمود دینی پرداخت.

در پایان این مراسم از اساتید و کارکنان برجسته دانشگاه پیام نور، یک نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کوهدشت به صورت نمادین و هنرمندان حاضر در مراسم تقدیر شد.

جشنواره شعر معلم به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش کوهدشت و دانشگاه های پیام نور، علمی و کاربردی ۱، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه غیر انتفاعی جویندگان علم این شهرستان برگزار شد.

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۳۳۱۳ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۳۵۵۱

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۳۲۴۳۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۳۶۱۵

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۳۷۲۴ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۰۰۳ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۱۰۱ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۱۴۱ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۴۱۵ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۴۵۰۹ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۰۵۶۳۴ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۰۸۱۱۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۱۲۳۰

۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۲۱۴۱ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۲۲۴۹ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۲۸۲۳ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۳۵۰۲ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۴۳۰۹ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۱۵۵۴۳ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۱۳۲۳ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۲۰۰ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۲۱۵ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۲۴۹ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۳۱۶ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۷۲۷ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۸۰۶ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۹۲۲ ۲۰۱۶۰۵۰۸_۱۲۲۹۴۳

گزارش: مهدی دوست محمدی

عکس: علی رستمی