تور کنسرت کمان آوا به دورود، اراک و کوهدشت رسید/ تک‌خوانی و هم‌خوانی کمانچه‌نوازان

به گزارش خبرنگار کشکان، تور گروه موسیقی کمان آوا به سرپرستی علی اکبرشکارچی به شهرستان‌های دورود، اراک و کوهدشت  رسید. بنا به همین گزارش امین عباسیان رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: تور گروه موسیقی کمان آوا(تک‌خوانی و هم‌خوانی کمانچه‌نوازان) به سرپرستی علی اکبرشکارچی از تاریخ ۱۵ اردی‌بهشت ماه سال جاری در شهرستان‌ دورود(کانون امام علی(ع)) […]

Untitled-1

به گزارش خبرنگار کشکان، تور گروه موسیقی کمان آوا به سرپرستی علی اکبرشکارچی به شهرستان‌های دورود، اراک و کوهدشت  رسید.

بنا به همین گزارش امین عباسیان رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: تور گروه موسیقی کمان آوا(تک‌خوانی و هم‌خوانی کمانچه‌نوازان) به سرپرستی علی اکبرشکارچی از تاریخ ۱۵ اردی‌بهشت ماه سال جاری در شهرستان‌ دورود(کانون امام علی(ع)) آغاز و پس از آن به ترتیب در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اردی‌بهشت ماه در اراک (تالار ستارگان) و کوهدشت (تالار امید مجتمع فرهنگی هنری ارشاد) برگزار می‌شود.

عباسیان عنوان نمود: در گروه کمان آوا آقایان علی اکبر شکارچی، فرج علی‌پور، محمدباجلاوند، فرشاد سیفی و حامد فیضیان به اتفاق خواننده و نوازنده کمانچه‌ و نیز شهاب خاکسار نوازنده تمبک هنرنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقصد نهایی  تور گروه موسیقی کمان آوا خرم‌آباد خواهد بود تصریح کرد: در کنسرت هایی که در شهرهای مختلف برگزار می‌کنیم بسیاری از قطعه های قدیمی و ماندگار لری اجرا می‌شود.

رییس انجمن موسیقی لرستان افزود: علاقه‌مندان جهت تهیه بلیط در دورود به هنرکده ققنوس (خیابان راه آهن پاساژ مادر۴۳۲۱۲۸۱۳) و در کوهدشت به چاپ بهزاد گرافیک(خیابان رهبری، جنب خرم فوکا۳۲۶۳۴۵۵۰) و یا به تارنمای ایران کنسرت www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

این تور با مدیریت اجرایی امین عباسیان  و نیز به همت انجمن موسیقی لرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود و انجمن موسیقی شهرستان کوهدشت برگزار می‌گردد.

index2

تهیه خبر: فاطمه یاراحمدی