«احسان جهانیان» سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت شد

به گزارش کشکان، بنا به حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان و به استناد ماده هفت شورای عالی اداری کشور آقای احسان جهانیان به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت منصوب گردید. در این حکم آمده است: جناب آقای احسان جهانیان بنا به حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان و به استناد ماده هفت […]

به گزارش کشکان، بنا به حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان و به استناد ماده هفت شورای عالی اداری کشور آقای احسان جهانیان به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت منصوب گردید.

در این حکم آمده است:

جناب آقای احسان جهانیان

بنا به حکمی از سوی مهندس بازوند استاندار لرستان و به استناد ماده هفت شورای عالی اداری کشور و با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت منصوب می نمایم.

جهانیان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان پیش از این به مدت ۲ سال مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری لرستان بود. وی سال ۱۳۸۹ از آموزش و پرورش استثنایی لرستان به استانداری رفت و بیش از ۱۲ سال سابقه کار در آموزش و پرورش و استانداری را دارد.
فرمانداران پیشین کوهدشت از دهه ۸۰ تا کنون علی‌رضا آشناگر، محمدرضا ملکی‌راد، سید اسدالله محمدی‌نیا، اسد عبدالهی،  عبدالسعید حقیقی‌مقدم، سیروس ابراهیمی، غلام‌رضا حمزه‌پور و محمدکرم محمدی بوده اند.

IMG_20160405_143927 photo_2016-04-04_13-55-09