در ساخت ساختمان تامین اجتماعی شهرستان پلدختر تسریع شود

منتخب مردم پلدختر و معمولان در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی گفت: در ساخت ساختمان تامین اجتماعی شهرستان پلدختر باید تسریع به عمل آید.  به گزارش کشکان، سید حمیدرضا کاظمی در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان با وی افزود: کارهای درمانی خوبی در کشور انجام می شود و ایران در عرصه پزشکی جزو […]

۳۹۰۲۳

منتخب مردم پلدختر و معمولان در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی گفت: در ساخت ساختمان تامین اجتماعی شهرستان پلدختر باید تسریع به عمل آید.

 به گزارش کشکان، سید حمیدرضا کاظمی در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان با وی افزود: کارهای درمانی خوبی در کشور انجام می شود و ایران در عرصه پزشکی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا می باشد که در سایر کشورهای همجوار چنین خدماتی صورت نمی گیرد.

وی به نقش مهم تامین اجتماعی در زندگی مردم اشاره کرد و گفت: تامین سلامت و بهداشت مردم از مهم ترین وظایف مسوولان امر به شمار می رود زیرا این مسئله با جان افراد جامعه سر و کار دارد.
کاظمی با بیان این که ارایه خدمات بهداشتی و درمانی امید به زندگی را در افراد بالا می برد اظهار داشت: مردم در اصل کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی هستند و در شرایط کنونی مسئله سلامت به عنوان اولویت نخست دولت مطرح است.
منتخب مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: دو شیفت کردن خدمات درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر به دستور مدیر کل تامین اجتماعی استان موجب افزایش خدمات دهی به مردم و بالا بردن سطح رضایت مردم می شود.
مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان در این دیدار و بازدید از پروژه ساختمان تامین اجتماعی پلدختر از روند ساخت ساختمان تامین اجتماعی شهرستان پلدختر گزارشی ارایه و اظهار امیدواری کرد: این ساختمان تا ۶ ماه آینده به بهره برداری برسد.
شهناز حمزه لویی با بیان این که درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر در آینده نزدیک دو شیفته کار می کند، افزود: دو شیفت کار کردن درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر سطح رضایتمندی مردم از خدمات آن را افزایش می دهد.
در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان، لوح تقدیر عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی را به کاظمی منتخب مردم پلدختر و معمولان در مجلس دهم اهدا کرد.

خبر: اسما اسماعیل پور