آمار مسافران نوروزی آموزش و پرورش لرستان از مرز ۹۰ هزار نفر گذشت

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در ۱۱روز نخست سال ۹۵ آمار پذیرش و اسکام مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان به ۹۰هزارو ۲۷۸ نفر رسید. به گزارش کشکان، گودرز کریمی فر با گرامیداشت روز ۱۲فروردین گفت: در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، […]

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در ۱۱روز نخست سال ۹۵ آمار پذیرش و اسکام مسافران نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان به ۹۰هزارو ۲۷۸ نفر رسید.

لرستان

به گزارش کشکان، گودرز کریمی فر با گرامیداشت روز ۱۲فروردین گفت: در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.

کریمی فر تاکید کرد: به منظور تامین بستر مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی ۱۰پایگاه در شهرهای لرستان راه اندازی شد و بیش از ۲هزار کلاس درس در قالب بالغ بر ۲۰۰آموزشگاه برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شد.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت این پایگاهها در ۲۷اسفند سال گذشته تا به امروز ۲۹هزارو ۸۸۴خانوار در قالب ۹۰هزارو ۲۷۸نفر در این مراکز پذیرش شده اند.

کریمی فر در ادامه اظهار داشت: یک هزارو ۵۰۱خانوار در قالب ۴هزارو ۴۴۷نفر از این مسافران در روز یازدهم فروردین پذیرش شده اند.

وی تاکید کرد: به منظور استمرار کیفی و کمی خدمات رسانی به مسافران، کارشناسان ستادی به طور مستمر ، محسوس و نامحسوس مدارس و مراکز اسکان را مورد بارزسی و نظارت قرار می دهند تا از خدمات ارائه شده مطمئن شوند.