اسکان ۱۹هزار مسافر نوروزی در ستادهای خدمات سفر آموزش‌ و پرورش لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در چهار روز نخست تعطیلات نوروزی ۱۹هزار مسافر در ستادهای اجرایی خدمات سفر پذیرش و اسکان داده شدند. به گزارش کشکان، گودرز کریمی فر ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد از پذیرش و اسکان […]

IMAGE635316826843917043

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: در چهار روز نخست تعطیلات نوروزی ۱۹هزار مسافر در ستادهای اجرایی خدمات سفر پذیرش و اسکان داده شدند.

به گزارش کشکان، گودرز کریمی فر ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه مرکزی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد از پذیرش و اسکان ۱۹هزار و ۵۰۸ مسافر خبر داد.

افزود: این تعداد مسافر در قالب پنج هزار و ۹۹۵ خانوار لرستان را برای گذران تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه شش هزار و ۷۷۷ مسافر در قالب دو هزار و ۴۹۲ خانوار مربوط به پذیرش روز یکم فروردین ماه بوده است، ادامه داد: ضریب ماندگاری مسافران نوروزی در لرستان ۶.۲ روز بوده که در مقایسه با سنوات گذشته ضریب ماندگاری مسافران نوروزی افزایش یافته و این نشان می دهد بر خلاف گذشته مسافران نوروزی لرستان را نه به عنوان معبر سفر، بلکه به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند.

کریمی فر با اشاره به اینکه با تعامل و هم افزایی باید تلاش شود تا لرستان را به شایستگی به هموطنان معرفی کرده و جاذبه های بکر، تاریخی و طبیعی آن را به گردشگران شناساند، تصریح کرد: کارشناسان ستادی به دقت عملکرد شهرستان های ۹ گانه مجری اسکان را مورد نظارت و بازرسی قرار می دهند تا در خدمت رسانی مطلوب به مهمانان نوروزی خللی ایجاد نشود.