اظهارات تند دکتر ایرج عبدی علیه مسئولان اجرایی لرستان

دکتر “ایرج عبدی” نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس دهم و کاندیدای مجلس دهم ساعت ۱۴:۱۰ روز شنبه ۲۹ اسفندماه روی خروجی وب‌سایت شخصی خود مطلبی تحت عنوان «جوابیه در خصوص سخن پراکنی‌های اخیر عوامل اجرایی [انتخابات] لرستان» منتشر کرد. به گزارش کشکان، متن این نوشته به شرح زیر است: بسم رب الشهدا و الصدیقین […]

۵۷۸۴۲_orig

دکتر “ایرج عبدی” نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس دهم و کاندیدای مجلس دهم ساعت ۱۴:۱۰ روز شنبه ۲۹ اسفندماه روی خروجی وب‌سایت شخصی خود مطلبی تحت عنوان «جوابیه در خصوص سخن پراکنی‌های اخیر عوامل اجرایی [انتخابات] لرستان» منتشر کرد.

به گزارش کشکان، متن این نوشته به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

استاندار و برخی از مدیران ارشد اجرایی لرستان که اخیرا یکی از انتخابات بسیار پر‌حاشیه را برگزار نمودند به طوری که حاشیه این انتخابات آن‌چنان بود که حتی ارزش اعتراض هم نداشت و دخالت‌های آقایان در امر انتخابات به گونه‌ای بود که حتی نمایندگان حامی دولت در استان و بسیاری از حامیان و طرفداران دولت را در انتخابات متعجب ساخت‌، آقایان در توجیه عملکرد پرحاشیه خود مطالبی عنوان داشته‌اند از قبیل این که «‌گویی بعضی نمایندگان در دولت قبل عملکردی نداشته و سعی می‌کنند عملکرد دولت روحانی را به نام خود مصادره نمایند.»

 جهت تنویر افکار عمومی فقط و فقط چند نکته بسیار مختصر عنوان می‌گردد‌:

اول‌: ایشان حتما به یاد دارند که هشت سال معاون عمران استاندار در دولت مشایی بوده‌اند و بنا به گفته بسیاری از مردم به ادبیات زمان مشایی بسیار آشنا و مانوس می‌باشند‌.

دوم‌: این‌جانب به عنوان نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی از استیضاح کننده‌های احمدی‌نژاد بودم و امضاء این‌جانب به عنوان استیضاح کننده‌ احمدی‌نژاد را سند افتخاری برای خود و برای مردم شریف خرم‌آباد و چگنی می‌دانم‌.

سوم‌: پی‌گیری تعیین و تکلیف بسیاری از پروژه‌ها از همان ابتدای کار این‌جانب شروع گردید و آقای استاندار اصلاً از اصل ماجرای آن‌ها بی‌خبر بوده‌، مثلاً قرارداد توسعه فرودگاه توسط استاندار قبلی جناب دکتر دهمرده که به قول آقایان اصلاح‌طلب «دهمرده مرد بود‌» امضا و شروع به کار شده که تصویر عین قرارداد در مجله، مکتوب گزارش عملکرد این‌جانب چاپ شده است‌.

قرارداد دانشکده محیط زیست نیز توسط دکتر دهمرده امضاء شده که به علت ضعف یا حسادت مدیریت اجرایی استان هنوز هم اجرایی نشده است‌.

چهارم‌: پروژه کشت و صنعت و واگذاری آن در زمان استانداری دکتر دهمرده شروع شده و در زمان استاندار فعلی فقط و فقط شاهد مزایده سوم آن بوده است.

پنجم‌: دائمی کردن آب دریاچه کیو و راه‌اندازی پارسیلون و فولاد و پروژه مرغ ماهان و رادیوتراپی که حتی آدرس آن‌ها را نیز استاندار بعضاً بعد از ماه‌ها حضور در استان یاد گرفته چه ربطی به عملکرد ایشان دارد؟

ششم‌: قوانین معافیت مالیاتی شهرک‌های خرم‌آباد‌، قانون توازن منطقه‌ای که باعث افزایش اعتبارات (٢۶٩ میلیارد تومان) در اختیار استاندار گردید حتماً توسط دولت مشایی تصویب شده است‌؟

هفتم‌: افزایش اعتبارات گازرسانی روستایی‌، آب روستایی و قیر روستایی هم احتمالاً توسط مجلس دهم مصوب شده است و ما بی‌اطلاع هستیم؟!

هشتم‌: بنده فقط سال آخر دولت احمدی‌نژاد را نماینده بوده‌ام که منجر به استیضاح ایشان گردید و معلوم است در سال اول مجلس امکان تصویب قانونی یا اجرایی کردن پروژه‌ها با توجه به روال و زمان انجام پی‌گیری و حتی تصادف این‌جانب از نظر عقلی ممکن نمی‌باشد!

بنابراین انگیزه سخن گفتن مسئولین اجرایی استان شایسته و در شأن دولت قانون‌مدار تدبیر و امید، جناب دکتر روحانی نبوده و جای بسی تاسف است که مجبورم به صورت بسیار مختصر به این مطالب بپردازم‌.

این‌جانب با حضور کوتاه در انتخابات با رای بسیار ارزشمند مردم مورد تایید قرار گرفته‌ام لذا از همه همشهریان عزیزم بسیار سپاس‌گزارم و از این که به علت دخالت‌های عوامل اجرایی‌، خرید و فروش علنی شناسنامه و فشار بر عوامل اجرایی برای عدم حمایت سیاسیون شهر از نمایندگان حامی دولت که بار مسئولیت را از دوشم برداشته‌اند خداوند سبحان را شاکرم‌.

البته باید اعتراف کنم که زیرگذر گلدشت خرم‌آباد با تمام حواشی آن توسط خود شخص استاندار شروع شده که تنها عایدی آن برای مردم شهر خرم‌آباد تخریب فضای سبز زیبای بلوار گلدشت و هدر رفتن چندین میلیارد تومان از اعتبارات مناطق محروم بوده که امیدوارم با همه حواشی و حرف و حدیث‌ها، روزی اجرایی گردد‌.

فدای همت آن نازنینم که کار خیر بی روی و ریا کرد

والسلام – ایرج عبدی