مسابقه ی بزرگ عکس نوروزی رادیو تلگرامی لرستان

مسابقه ی بزرگ #رادیو_تلگرامی_لرستان از منطقه ی تفریحی خودتان عکس بگیرید و جایزه ۱۰۰۰۰۰۰ ریالی برنده شوید… قوانین مسابقه ی عکس از مناطق تفریحی لرستان در #رادیو_تلگرامی_لرستان… ۱) عکس ارسالی باید حتما از منظره باشد و عکس از چهره یا حیوانات و… در مسابقه شرکت داده نمیشود. ۲) عکس ارسالی باید از مناطق تفریحی استان […]

IMG_20160320_013816

مسابقه ی بزرگ #رادیو_تلگرامی_لرستان

از منطقه ی تفریحی خودتان عکس بگیرید و جایزه ۱۰۰۰۰۰۰ ریالی برنده شوید…

قوانین مسابقه ی عکس از مناطق تفریحی لرستان در #رادیو_تلگرامی_لرستان…
۱) عکس ارسالی باید حتما از منظره باشد و عکس از چهره یا حیوانات و… در مسابقه شرکت داده نمیشود.
۲) عکس ارسالی باید از مناطق تفریحی استان لرستان باشد و عکس های مناطق تفریحی غیر از استان لرستان در مسابقه شرکت داده نمی شوند.
۳) هر نفر فقط می تواند یک عکس ارسال کند و از یک اکانت دو عکس در مسابقه شرکت داده نمی شود (عکس از دو یا چند اکانت که از یک منطقه ی تفریحی در استان لرستان گزارش تهیه کرده اند بلامانع است)
۴) عکس های ارسالی حتما باید همراه با یک voice که معرفی منطقه ی جغرافیایی و مکانی آن عکس باشد ارسال شود عکس های ارسالی بدون voice در مسابقه شرکت داده نمی شوند. ( voice های ارسالی می تواند با زبان لکی و لری هم باشد و اگر شخصی شرایط ارسال voice را نداشته باشد باید توضیح دقیقی از اسم منطقه و موقعیت جغرافیایی منطقه آن عکس بنویسد و ارسال کند تا گویندگان ما voice مربوط به آن عکس را تهیه کنند)
۵) افرادی می توانند در مسابقه شرکت کنند که عضو کانال #رادیو_تلگرامی_لرستان باشند.
۶) عکس ها از نظر حرفه ای مورد بررسی قرار نمی گیرند مهم برای ما معرفی مناطق تفریحی استان لرستان است.
۷) ارسال عکس تا روز ۱۵ فروردین به اشتراک گذاشته می شوند و در روز ۱۵ اردیبهشت ماه برنده ی مسابقه معرفی می شود.
۸) شرایط برنده شدن:
هر عکسی که بیشترین بازدید را داشته باشد برنده ی مسابقه ی عکس خواهد بود و به برنده ی مسابقه ۱۰۰۰۰۰۰ ریال هدیه از طرف #رادیو_تلگرامی_لرستان تعلق می گیرد.

به #رادیو_تلگرامی_لرستان بپیوندید:
telegram.me/radiolorestan