پاسخ اسماعیل دوستی به یادداشت علی اصغر اسفندیارپور

چرا پس از چهار مرتبه پیروزی نمادهای برجسته جناح راست در کوهدشت یعنی آقایان امامی راد و قبادی دست به قلم نمی بردید و ” نشکو الیه ” نمی سرودید؟ نکند پیروزی ایشان در کام شما شیرین تر از پیروزی بخشی از اصلاح طلبان و اعتدال گراهای این دیار است؟
” صاحبان قلم و صاحب نظران علوم اجتماعی شهرمان ” که برایشان ” کیس ” تعریف می کنید از تناقض های رفتاری شما پایبندی به مرام و گفتمان سیاسی برداشت می کنند یا رقابت ها و عداوت های شخصی؟

داسماعیل-دوستی-۳۸۰x306

اسماعیل دوستی کنشگر سیاسی اصلاح طلب و عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران که عنوان راهبر سیاسی انتخاباتی جریان اصلاحات معتدل کوهدشت و رومشکان را یدک می کشد، با ارسال یادداشتی کوتاه به دفتر پایگاه خبری کشکان پاسخ مطلب منتشره از سوی علی اصغر اسفندیارپور در فضای مجازی را داد. متن این یادداشت در ادامه می آید.

جناب آقای اسفندیارپور
با سلام
مطلبی منسوب به شما در یکی از سایت های منطقه منتشر شده که اگر مثل گذشته امضای نزدیکانتان را می داشت چندان محل اعتنا نبود. اما اینک که به شما نسبت داده شده بیشتر اسف انگیز و مقتضی پاسخگویی است. مغزشویی جوانان کوهدشت آن هم توسط شخص شما اگر بی پاسخ بماند خیانت به تاریخ است.
در تشریح آنچه که بر شما گذشته به کلی به بیراهه تحریف و اجحاف و کم انصافی رانده اید. به دور از تقواست که خود را مصلح بدانید و با ”کنایه ابلغ من التصریح” بنده را فرصت طلب. خود و جریانتان را به گونه ای توصیف کنید که مخاطب تصور کند در حال شنیدن اوصاف ابوذر غفاری است و رقیب را طوری بنوازید که گویی فرعون و قارون و بلعم باعورا و کعب الاحبار جملگی با هم سر از گور درآورده اند و موسی ها و ابوذرهای روزگار! وظیفه دارند رسوایشان کنند. تا کی می خواهید فحش جذاب مثلث زر و زور و تزویر را بی سند و پشتوانه خیرات این و آن کنید؟ چه تفاوتی هست بین شما و معجزه هزاره سوم؟ او هم هر جا که قافیه را تنگ می دید و کارنامه مثبتی برای عرضه نداشت رقیب را اصحاب این سه گانه معرفی می کرد. رفتارتان زننده است و نیست در شان معلم اخلاق سابق این شهر. قبول بفرمایید که نمی شود اینگونه ادامه داد، صبر بنده هم حدی دارد.
فعلا به سبب جلوگیری از تشدید التهاب سیاسی در منطقه و به احترام آرامش مردم در روزهای پایانی سال و طلیعه سال جدید سکوت را ترجیح می دهم. فقط یک سوال می پرسم و پاسخ تفصیلی تر را به بعد از ایام نوروز موکول می کنم: چرا پس از چهار مرتبه پیروزی نمادهای برجسته جناح راست در کوهدشت یعنی آقایان امامی راد و قبادی دست به قلم نمی بردید و ” نشکو الیه ” نمی سرودید؟ نکند پیروزی ایشان در کام شما شیرین تر از پیروزی بخشی از اصلاح طلبان و اعتدال گراهای این دیار است؟
” صاحبان قلم و صاحب نظران علوم اجتماعی شهرمان ” که برایشان ” کیس ” تعریف می کنید از تناقض های رفتاری شما پایبندی به مرام و گفتمان سیاسی برداشت می کنند یا رقابت ها و عداوت های شخصی؟
اسماعیل دوستی