در خصوص رویکرد سیاسی- انتخاباتی کشکان

انتخابات کوهدشت با تمام حواشی آن به پایان رسید. از چندماه قبل از شروع فرایند انتخابات پایگاه خبری کشکان سعی کرد با رویکردی بی طرفانه اخبار تمام کاندیداهای مطرح را پوشش داده و در مقابل درخواست های قانونی ستادهای سه کاندیدای مطرح سر تعظیم فرود آورد و خدمتگزار آن ها و حامیانشان باشد. اما آنچه […]

۳۷۰۹_۶۳۴۷۱۹۸۰۵۸۲۳۲۵۰۰۰۰_l

انتخابات کوهدشت با تمام حواشی آن به پایان رسید.

از چندماه قبل از شروع فرایند انتخابات پایگاه خبری کشکان سعی کرد با رویکردی بی طرفانه اخبار تمام کاندیداهای مطرح را پوشش داده و در مقابل درخواست های قانونی ستادهای سه کاندیدای مطرح سر تعظیم فرود آورد و خدمتگزار آن ها و حامیانشان باشد.

اما آنچه امروز موجب شد تا این سطور را به رشته ی تحریر درآورم موج کامنت های محبت آمیز! موهن و غیر قابل انتشار دوستانی است که گمان می کنند یک رسانه می بایست تمام و کمال منتشر کننده ی دیدگاه های آنان بدون در نظر گرفتن محدودیت ها، خطوط قرمز و مسائل حقوقی و قانونی باشد.

دوستان و یاران همراه کشکان!

درج پیام تقدیر و تشکر تعدادی از کسبه و بازاریان در مقابل دریافت وجه مربوطه را چگونه با سیل تهمت و افترا به مدیران کشکان همراه می کنید؟! غیر از این است که کشکان تمام پیام های انتخاباتی شما را نیز با دیده ی منت منتشر نمود و در برابر دیدگان حق طلب مردم این دیار قرار داد؟!

انعکاس دیدگاه های بعضاً متضاد ستادهای انتخاباتی در خصوص برخی مسائل پیش آمده را چرا باید فرصت طلبی گردانندگان کشکان قلمداد کرد؟! ما اگر مطلب آقای اکبر امرایی در دفاع از الهیار ملکشاهی را منتشر کردیم مطلب آقای فرشاد جمالی در دفاع از محمد آزادبخت را نیز منتشر نمودیم!

وقتی کشکان از هر سه کاندیدا در قبال درج فعالیت های تبلیغاتی هزینه دریافت کرده است، چرا باید با انحصارطلبی و تمامیت خواهی انتظار داشته باشیم فقط دیدگاه های مربوط به کاندیدای ما در تمام رسانه های شهرستان منعکس شود؟!

اگر کشکان جولانگاه الهیار ملکشاهی و یارانش بوده است چرا منعکس کننده ی تمام برنامه های انتخاباتی آقای علی امامی راد کاندیدای اصولگرای این دوره و جناب محمد آزادبخت (که من او را مرد منش و اخلاق می نامم) بود؟! خداوند سبحان را شاهد می گیرم که مبلغ دریافتی از ستاد آقای ملکشاهی بابت قرارداد منعقده به اندازه مبلغ پرداختی هر دو کاندیدای دیگر بود با این حال سعی کردیم جانب عدالت و انصاف را در مطالب منتشره رعایت کنیم.

طبیعی است زمانی که ستاد آقای ملکشاهی فقط و فقط با پایگاه خبری کشکان قرارداد تبلیغاتی منعقد نموده است اخبار این کاندیدا صرفاً در این رسانه منعکس شده و نمود پیدا کند. این چه منطقی است؟! چگونه است که نوک پیکان انتقادتان به سمت رسانه هایی نشانه نمی رود که سمعاً و طاعتاً در اختیار کاندیدای مورد نظر جنابتان بودند؟!

بایسته است نویسندگان اینگونه کامنت ها بدانند بیشترین هجمه و شکایت مدیران و مسئولان در رده های مختلف در طول چند سال اخیر از پایگاه خبری کشکان و مدیر این رسانه بوده و بارها به خاطر رویکرد انتقادی و مستقل این وب سایت به مراجع مختلف فراخوانده شده است.

انتخاباتی برگزار شده است و برخی پرسش ها در خصوص روند رأی گیری ذهن مبارکتان را به خود مشغول ساخته است. اگر به ارکان این نظام و مردمسالاری آن معتقدید منتظر بمانید و می مانیم تا نهادهای نظارتی نتیجه اعتراضات را به سمع و نظر مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشکان برسانند. هر چه تصمیم شورای محترم نگهبان باشد همان مبارک است آنگونه که باید رأی، نظر و تصمیم مردم را مبارک دانست.

زیاده عرضی نیست…