اظهارات تند و عجیب نماینده‎ ی پلدختر: در حوزه من آرا خرید و فروش می‎شد

علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس نهم که برای حضور در مجلس دهم رای لازم را کسب نکرده بود، نطق امروزش را به رقابت‎های انتخاباتی اخیر اختصاص داد. به گزارش کشکان، او گفت: خدا را شاکرم که در مجلس هشتم و نهم همواره در خط مرادم رهبر فرزانه انقلاب مصمم ماندم و در برابر کانون […]

۳۵۱۹۲۷۲۰_۲۷۰۲۱۹۴۰dfabb

علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس نهم که برای حضور در مجلس دهم رای لازم را کسب نکرده بود، نطق امروزش را به رقابت‎های انتخاباتی اخیر اختصاص داد.

به گزارش کشکان، او گفت: خدا را شاکرم که در مجلس هشتم و نهم همواره در خط مرادم رهبر فرزانه انقلاب مصمم ماندم و در برابر کانون های قدرت و ثروت پایم سست و لغزان نشد. در زمانی که اصلاح طلب، اصولگرا و اصولگرا، اصلاح طلب شد و همه با هم معتدل می شوند من بر اصولم در پیروی از رهبری پای بند ماندم و برای چسبیدن به کرسی سبز مجلس به هر ترفندی دستاویز نشدم.

نماینده پلدختر، از خرید آرا و سوء استفاده از نیاز نیازمندان از جانب برخی کاندیداها در حوزه انتخابیه اش در ایام انتخابات خبر داد و گفت: من شاهد تهدید و ارعاب توسط اراذل و اوباش سازمان دهی شده در سطح شهر و در شعب اخذ رای بودم. من خودم مورد هجوم اراذل و اوباش شناخته شده شهر که رئیس اداره دادگستری و اطلاعات شهر آنها را می شناسند، قرار گرفتم. جالب است که سوئیچ مرا دزدیدند و رئیس اطلاعات شهر از این افراد شناخته شده توانست سوئیچ مرا پس بگیرد!

او خطاب به وزیر کشور ادامه داد: این بود امنیت انتخابات؟ اینگونه امنیت را تامین کردید؟ من که نماینده مجلس بودم و فرزند شهید، امنیت نداشتم!

کائیدی، معاون سیاسی استاندار و بخشداران و فرمانداران را به مهندسی سیاسی انتخابات متهم کرد و از بدعت های انتخاباتی از سوی آنها خبر داد و گفت: ائتلاف سودجویان و قدرت طلبان، آسیب های جدی دارد. از وزیر کشور و شورای نگهبان می خواهم که حق مردم را احیا کرده و با متخلفین برخورد قانونی کنند.