دستگیری عامل اختلاس میلیاردی در دلفان

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان دلفان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد. به گزارش کشکان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی احمدی‌تبار اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اقدام به اختلاس کارکنان بانکی […]

۱۳۹۴۰۱۳۰۰۰۰۸۲۸_PhotoA

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان دلفان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش کشکان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی احمدی‌تبار اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اقدام به اختلاس کارکنان بانکی در دلفان با سوء استفاده از موقعیت شغلی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی، تحقیقات لازم به عمل آمده و با به کارگیری شگردهای پلیسی صحت و سقم موضوع مشخص شد.

جانشین انتظامی استان لرستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان این پلیس پس از اخذ استعلامات، متهم را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات علمی و ارائه دلایل، مدارک و مستندات موجود به جرم خود مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس مبلغ ۱۰میلیارد ریال از حساب مشتریان و همچنین خارج نمودن سه فقره چک بانکی و در ضمانت گذاشتن آنها در عوض وام به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

احمدی‌تبار گفت: با کشف ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اختلاس بانکی، کلاهبردار تحویل مراجع قضائی شد.