پیوند رومشکان و کوهدشت ناگسستنی است

چند روزی از حضور حماسی و شگفت انگیز مردم در پای صندوق های رای می گذرد و این از شکوه سرزمین ایران زمین و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. کجای دنیا همچنین انتخاباتی با این شور و انرژی وصف نشدنی برگزار می شود کجای دنیا برای رای دادن از ساعت قبل اخذ رای […]

۴۹۲۶۹۵۲۲۶۳۹۹۷۱۵۲۵۳۸۳

چند روزی از حضور حماسی و شگفت انگیز مردم در پای صندوق های رای می گذرد و این از شکوه سرزمین ایران زمین و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. کجای دنیا همچنین انتخاباتی با این شور و انرژی وصف نشدنی برگزار می شود کجای دنیا برای رای دادن از ساعت قبل اخذ رای در صف­ های طویل می­ ایستند.

آری اینجا ایران است ایران سرزمین شگفتی های بزرگ است آری اینجا انتخابات در بالاترین رتبه مشارکت سیاسی در بی نظیر ترین شکل ممکن برگزار می شود تمام مردمانش کوچک و بزرگ شاهد بزرگترین مشارکت سیاسی هستند آیا نباید به این ملت و سرزمین و مردمانش افتخار کرد.

اما شایعاتی از قبیل تقلب و دزدی در رأی گیری در این سرزمین طرهان بزرگ همراه با رسانه های بیگانه مانند بی بی سی پیچیده که به نحوی این مشارکت و حماسه بزرگ را به تلخی می کشاند. البته این شایعات نیز در بعضی سایت های خبری نیز خواسته نخواسته انعکاس داده می شود البته اسم این گونه سایت ها را نمی شود سایت خبری گذاشت چون بیشتر شبیه ستاد و وبگاه تبلیغات و روابط عمومی ادارات هستند. حتی در این امر آنقدر افراط می کنند که جا پای پایگاه های فتنه انگیز مانند بی بی سی می­ گذارند.

مردم شهرستان کوهدشت و رومشکان با سلایق مختلف در این انتخابات شرکت کردند و یقیناً بزرگترین رویداد انتخاباتی با شرکت حداکثری با سلایق مختلف را آفریدند و اینکه گفته می شود بین مردم شهرستان های کوهدشت و رومشکان با این نتیجه انتخابات جدایی افتاده و دچار اختلافات سنگین شده اند و هرگز به هم پیوسته نخواهند شد باید به چنین نظر و دیدگاهی گفت که با توجه به اینکه مردم شهرستان رومشکان و کوهدشت دارای پیشینه ای بزرگ و قوی و ناگسستنی تاریخی هستند هرگز به خاطر نتیجه یک انتخابات از هم گسیخته نخواهد شد و در اشتباهی بزرگ هستند.

درود بر مردم فهیم شهرستان رومشکان و شهرستان کوهدشت به خاطر حضور حداکثری و بی نظیرشان که حماسه ای بزرگ آفریدند و هرگز تسلیم اغفال و تفرقه انگیزی و تمایلات حزبی افراد سودجو نخواهند شد و با سعه صدر نماینده حداکثری را قبول و پذیرفتند تا این دو شهرستان دوباره با آرامش و سرعت بیش از پیش به مسیر توسعه برگردد و یقیناً نماینده انتخاب شده نیز به عنوان نماینده تک تک افراد جامعه دو شهرستان از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

عارف رومیانی

IMG_20160302_115950