فعالیت زود هنگام نماینده منتخب برای جبران محرومیت سلسله و دلفان/ علی رستمی استارت خود را با دیدار نخبگان آغاز کرد

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان فعالیت خود را برای جبران محرومیت حوزه انتخابیه اش به صورت غیر رسمی آغاز کرد. به گزارش کشکان، علی رستمی که در نهایت توانست در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۴۸ هزار و ۴۴۰ رأی به عنوان منتخب مردم سلسله و دلفان در دور اول به مجلس راه […]

۰۲۶۶۰۴۳۷۲۸۳۴۶۹۷۵۰۱۴۴

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان فعالیت خود را برای جبران محرومیت حوزه انتخابیه اش به صورت غیر رسمی آغاز کرد.

به گزارش کشکان، علی رستمی که در نهایت توانست در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۴۸ هزار و ۴۴۰ رأی به عنوان منتخب مردم سلسله و دلفان در دور اول به مجلس راه یابد.

رأی قاطع مردم این دو شهر به رستمی باعث شد، وی در کمتر ۲۴ ساعت بعد از اعلام رسمی نتایج آرا کار خود را برای توسعه و آبادانی این دو شهر آغاز کند.

رستمی روز بعد انتخابات، در جلسه ای، مدیران دستگاه های دولتی دلفان را گرد هم آورد و از آنان خواست بیش از گذشته تلاش خود را به گمارند تا این شهرستان به سمت و سوی توسعه حرکت کند.

وی به مدیران این شهرستان گفت: برای عزل و نصب مدیران نیامده ام، اما با مدیران کم کار برخورد و از مدیران پر تلاش نیز حمایت خواهم کرد.

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان، ظهر امروز نیز در جمع نخبگان سلسله و دلفان مقیم خرم آباد حضور یافت و بعد از شنیدن اظهارات آنان، قول هایی مبنی پیگیری مشکلات این دو شهر را داد و از آنان خواست تا در یک راستا برای توسعه و آبادانی لرستان همراه باشند.

علی رستمی هم چنین بیان کرد: خداوند عزتی به ما داده باید که بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های موثر و محکمی را در توسعه و آبادانی شهرهای سلسله و دلفان داشته باشیم.

وی بیان کرد: به وعدها و قول ها که در جمع مردم داده ام پای بندم و تلاش می کنم با کمک اساتید نخبگان وضعیت ۲ شهرستان سلسله و دلفان را چندین سال جلو بیاندازیم.

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان تصریح کرد: در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، به سرعت مطالبات مردمی را پیگیری می کنیم و به دنبال فراهم آوردن زیر ساخت های لازم نیز هستیم.

رستمی هم چنین امروز در مرکز استان با برخی از مدیران ارشد لرستان و استاندار لرستان و سایر دستگاه های دولتی دیدار کرد تا بتواند مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش که شامل اشتغالزایی، توسعه راه ها، فراهم آوردن زیر ساخت را نیز پیگیری کند.

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در روز های آینده با وزرای ۲ وزارت خانه در تهران برای رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش جلسه خواهد داشت.

مرجع: سفیر افلاک