با حضور عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان لرستان/ همایش بانوان فرهنگی حامی ملکشاهی برگزار شد+ تصاویر

جلسه ی هم اندیشی بانوان فرهنگی با شور و حال ایام فاطمی و قرائت دعای فرج امام زمان (عج) در حمایت از الهیار ملکشاهی برگزار شد. این مراسم با سخنرانی سرکار خانم باویسی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و قائم مقام زنان نواندیش، حاج جمعه اهرون، داریوش محمدی، یحیی کرمیان و اکبر امرایی با مجری گری […]

جلسه ی هم اندیشی بانوان فرهنگی با شور و حال ایام فاطمی و قرائت دعای فرج امام زمان (عج) در حمایت از الهیار ملکشاهی برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی سرکار خانم باویسی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و قائم مقام زنان نواندیش، حاج جمعه اهرون، داریوش محمدی، یحیی کرمیان و اکبر امرایی با مجری گری صید محمد دوستی و کریم دوستی معلم نمونه کشوری برگزار شد و در آخر ملکشاهی نیز در جمع فرهنگیان حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

خانم باویسی در این مراسم الهیار ملکشاهی را حامی دولت و مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان لرستان خطاب کرد و گفت: اعتدال و تدبیر ایشان را در رفتار ایشان با دولت در مجلس و حمایت از برجام دیده ایم.

منبع کمکی: هنجس

IMG_9285

IMG_9349PICT_۲۰۱۶۰۲۲۲_۱۹۴۰۲۹

IMG_9352 MG_9303 MG_9345 MG_9368 MG_9402 MG_9452 MG_9459 MG_9465PICT_۲۰۱۶۰۲۲۲_۱۹۴۰۲۹PICT_۲۰۱۶۰۲۲۲_۲۰۴۷۰۲ PICT_۲۰۱۶۰۲۲۲_۲۰۴۸۲۶ PICT_۲۰۱۶۰۲۲۲_۲۱۰۵۲۱