فرج اله مومنی در همایش بزرگ فرهنگیان: حداقل اختلاف آرا ما با نفر دوم ۷ تا ۱۰ هزار رای خواهد بود+ تصاویر

همایش بزرگ فرهنگیان در حمایت از محمد آزادبخت در روز یکشنبه مورخه ۹۴/۱۲/۲ برگزار شد. در این همایش فرج اله مومنی و دکتر بهروز مهدیزاده به سخنرانی پرداختند. دکتر مهدیزاده در بخشی از سخنان خود گفت: ما نمی خواهیم معجزه کنیم بلکه می خواهیم واقعیت ها را ببینیم و آرام آرام وضعیت شهر را به […]

همایش بزرگ فرهنگیان در حمایت از محمد آزادبخت در روز یکشنبه مورخه ۹۴/۱۲/۲ برگزار شد.

در این همایش فرج اله مومنی و دکتر بهروز مهدیزاده به سخنرانی پرداختند. دکتر مهدیزاده در بخشی از سخنان خود گفت: ما نمی خواهیم معجزه کنیم بلکه می خواهیم واقعیت ها را ببینیم و آرام آرام وضعیت شهر را به وضعیت مطلوب تری برسانیم.آقای آزادبخت با پیشینه ی بسیار روشن و درخشانی که دارد می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای همه ی مردم از طیف های مختلف باشد. ما معتقدیم جبهه ی معتدل اصولگرایی پر و بال پرواز جبهه ی اصلاحات است در این دوره. ما به آینده ای روشن و به پیروزی امیدواریم.

آقای فرج اله مومنی که سخنران اصلی جلسه بودند با اشاره به اینکه همیشه در سخنرانیهایشان به زبان لکی سخن می رانند اظهار داشت: این بار هم طبق روال گذشته به زبان لکی با شما سخن خواهم گفت. وی در ادمه گفت: خوبی انتخابات این است که با شما عزیزان دیداری تازه می کنیم. از انتقاد همیشه خوشحال میشوم چون هم اصلاح میشویم هم ظرفیتمان بالا میرود. وی با بیان اینکه انتخابات بسیار مهم است افزود:یک نماینده باید منافع جمعی را بر منافع شخصی ترجیح دهد و متاسفانه نمایندگان ما نتوانسته اند در طول سالیان گذشته انتظارات عمومی را برآورده کنند. مومنی در ادامه گفت: شور و هیجان مردم باعث شد این تعهد در من ایجاد شود که عمرم را در راه توسعه این شهر فدا کنم.همان طور که قبل از انتخابات به کاندیدای اصلاحات کمک کردم بعد از انتخابات هم در خدمتشان خواهم بود. وی با بیان اینکه اعتبارم را با صد نماینده عوض نمیکنم گفت: بعد از انتخابات میخواهیم از تمامی جریان ها استفاده کنیم. باید اختلاف ها را کنار بگذاریم و دور هم جمع شویم و کوهدشت را از این وضعیت خارج کنیم.شغل من خدمت گذاری به مردم است و از همه نمایندگان دعوت میکنم در این راه ما را یاری کنند. حتما که لازم نیست الان نماینده باشند. نماینده هم نباشند باید کمک کنند.

وی از مردم درخواست کرد به جای  ۱+۶ بگویند اجماع اصلاح طلبان و توضیح داد: حرکت ما با آقای کورانی فر شروع شد. او فردی با اصالت، متواضع، صادق و نجیب است. در مدت کوتاهی مهرش به دل مردم افتاد. اگر چه جای آقای کورانی فرخالییست؛ اما فرقی نمیکند الحمدلله این موج به آقای آزادبخت منتقل شده است. نکته ی مثبت آزادبخت این است که در کوهدشت ساکن است . ایشان شخصیتی بااصالت و از خانواده ای نخبه هستند.
فرج اله مومنی که سیاست مدار کار کشته ایست نتیجه انتخابات را اینگونه پیش بینی کرد: ما انشالله پیروز این رقابت  و حداقل اختلاف آرا ما با نفر دوم ۷ تا ۱۰ هزار رای خواهد بود. در شهر کوهدشت بیش از ۵۰ درصد آراء را داریم و به سرعت رویش رای ما ادامه دارد. مومنی با بیان اینکه
افراد گمنامی هستند که فداکارانه دارند برای این پیروزی کار میکنند افزود: زمانی که آقای کورانی فر آمدند خیلی ها گفتند که جا نمیفتد اما به خوبی دیدیم که چگونه ایشان در دل مردم “جا” باز کرد. زمانی هم که آقای آزادبخت آمد باز خیلی ها آیه یاس خواندند اما امروز می بینیم که چه موج عظیم و شور و شوق بزرگی در مردم برای پیوستن به ایشان ایجاد شده است.
وی به مردم تضمین داد که انتخابات سالم برگزار خواهد شد و گفت: بحث سلامت انتخابات را تضمین کرده ایم و مطمئن باشید انتخابات سالم برگزار میشود.
مومنی در پایان سخنانش با بیان اینکه زمان همایش بزرگ ما؛چهارشنبه بعد از ظهر است گفت: در این مسیر خدا با ماست و خدا دارد ما را به پیش میبرد  و این که همایش ما آخرین همایش در روز آخر تبلیغات و بعد از همایش رقباست، به نفع ما خواهدبود.

۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۱ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۲ ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۲ ۹۹۹۹۹۲ ۹۹۲ ۹۱۸ ۵۲۳