رأی من آزادبخت/ هم افزایی سیاسی و نوزایی فرهنگی مبارک

از فرصت طلبان چنان بگریزید که گویی از طاعون گریخته اید! چرا که آنان همواره انگیزه، امید و اعتماد شما را میدزدند. سال هاست کوچه پس کوچه های این دیار بوی فقر دارد و دود و اعتیاد! و خانه خانه این مردم غم نان دارند و رویای کار! از رنج  بیکاران و قصه ی پر […]

۱۲۳-۱۹۴x300

از فرصت طلبان چنان بگریزید که گویی از طاعون گریخته اید! چرا که آنان همواره انگیزه، امید و اعتماد شما را میدزدند.

سال هاست کوچه پس کوچه های این دیار بوی فقر دارد و دود و اعتیاد! و خانه خانه این مردم غم نان دارند و رویای کار! از رنج  بیکاران و قصه ی پر غصه ی امید جوانان! تا غبارناکارآمدی و ناشایستگی و زنگار دروغ  پس از دروغ اشتغال  و دهها درد بی درمان نابخردی، مردم فریبی، نامهربانی، فرصت طلبی و فرصت سوزی و…… چه بگویم! هنوز در همین نزدیکی بازیگرانی حریص و سودجو با ابزار باند و جناح، درقفسی از تنگ نظری وفرصت طلبی درکسب زر و زور، مردم را می فریبند! و بدنبال جاه و مقامند.

اما اکنون آحاد این مردم، این جوانان و این فرهیختگان شهرمن، نه در قفس باند و جناح می گنجند و نه در هوس نام و مقام.

این روزها در کارزار سیاست دیارمن، ائتلافی از اصول گرایانی پای بند بر اصول ومبانی و پاک دستانی در عرصه فعالیت  با اصلاح طلبانی نیک روش و نوگرایانی دراندیشه، فضای جدیدی از سیاست و فرهنگ را شکل داده اند. این مسیر زیبای با هم بودن و این نسیم بهاری وحدت و همدلی برای رشد و توسعه  و بالندگی  شهر من، میثاق مبارکی است. این شور و نشاط و این شعور و عقلانیت بر مردمانم مبارک باد.

این هم افزایی در سیاست و این نوزایی درفرهنگ، پالایشی است درون زا و گشایشی است در برون رفت از موانع ومشکلات و عقب ماندگی شهر من. این مشارکتی است نهادینه در بیزاری از دروغ و تبعیض!

با توکل به خدا و همت شما مردم کسی را روانه میدان بهارستان می نماییم که  استادی فرهیخته، از متن این مردم، از جنس فرهنگ پاک و بالنده این کشور، کسی که با درد و گرفتاری این مردم آشنا و بر فقر و درماندگی این مردم شاهد و ناظر است، او کسی نیست مگر استاد محمد آزابخت (همرزم وبرادر شهید اسد آزادبخت)،  او که  بخت اول مردم داری و مردم مداری است. او نیامده است تا جمع کند مال و اموال، و یا کسب کند نام و مقام! بلکه او آمده است تا ببخشد امید را و زنده کند اعتماد را. او آرزو دارد تا به جای برافراشتن پرچم باندبازی و فامیل سالاری برافرازد پرچم پاک خدمت بی منت وعلم راستین مردم داری و شایسته سالاری را.

آن مرد خدا آزادبخت است، بخت اول انتخابات از حوزه کوهدشت و رومشکان…

مصطفی جمشیدی – کاندیدای انصرافی این دوره از انتخابات و کارشناس ارشد برنامه ریزی توسعه منطقه ای از دانشگاه علامه طباطبایی تهران