چند نکته در مورد کامنت نویسی در کشکان

مخاطبان و همراهان همیشگی کشکان، رسانه ی خبری محبوب و مستقل این روزهای لرستان با سلام در خصوص درج نظر (کامنت) در پایگاه خبری کشکان چند نکته به نظر گرامی تان می رسد: ۱ – اعضای تحریریه کشکان از تأیید کامنت های متعددی که توسط یک کاربر ( با یک ip مشخص) نوشته می شوند معذورند و صرفاً […]

۳۷۰۹_۶۳۴۷۱۹۸۰۵۸۲۳۲۵۰۰۰۰_l

مخاطبان و همراهان همیشگی کشکان، رسانه ی خبری محبوب و مستقل این روزهای لرستان

با سلام

در خصوص درج نظر (کامنت) در پایگاه خبری کشکان چند نکته به نظر گرامی تان می رسد:

۱ – اعضای تحریریه کشکان از تأیید کامنت های متعددی که توسط یک کاربر ( با یک ip مشخص) نوشته می شوند معذورند و صرفاً اولین کامنت ارسالی تأیید می شود.

۲ – علی رغم اهتمام به عدم حذف و سانسور تا حد امکان، کشکان از تأیید کامنت هایی که منجر به توهین و تخریب کاندیداهای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و شخصیت های سیاسی می شود به خصوص در ذیل مطالب تبلیغاتی مربوط به آن ها معذور است.

۳ – تأیید کامنت ها به علت مشغله ی کاری بسیار بالا در ایام انتخابات آخر هر شب صورت می گیرد. بنابراین دیر تأیید کردن کامنت ها دلیل بر عدم تأیید آن ها نیست و صبوری همراهام عزیز را می طلبد.

۴ – کشکان به علت انعقاد قرارداد تبلیغاتی با کاندیداهای محترم، مطالب ارسالی از ناحیه ستادهای انتخاباتی را با رعایت توازن و عدالت منتشر نموده و صرف نظر از دیدگاه سیاسی اعضای تحریریه، از نظر رسانه ای حامی هیچ کس نبوده و تریبون کاندیدای خاصی نیست.

 

خاک پای همه ی شما – مهدی دوست محمدی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری کشکان 

با شماره مجوز ۹۴/۱۴۸۹ از هیأت نظارت بر مطبوعات