اعلام حمایت جامعه مهندسان کوهدشت و رومشکان و جمع کثیری از نخبگان علمی و دانشگاهی کوهدشتی ساکن تهران از محمد آزادبخت

۱- اعلام حمایت جامعه مهندسان کوهدشت و رومشکان از محمد آزادبخت انتخابات کوهدشت، ضرورت انتخاب اصلح موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی به روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده رسیده است. در محافل عمومی و خصوصی و به ویژه در دنیای مجازی، نقد عملکرد نمایندگان سابق و کنونی ،شرکت یا عدم شرکت و اظهارنظرهای مختلف صورت گرفته […]

photo_2016-02-18_10-36-55221

۱- اعلام حمایت جامعه مهندسان کوهدشت و رومشکان از محمد آزادبخت

انتخابات کوهدشت، ضرورت انتخاب اصلح

موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی به روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده رسیده است. در محافل عمومی و خصوصی و به ویژه در دنیای مجازی، نقد عملکرد نمایندگان سابق و کنونی ،شرکت یا عدم شرکت و اظهارنظرهای مختلف صورت گرفته و این تحلیل ها حاوی دایره وسیعی از دیدگاهها و نظرات متنوع و گاه متضاد در این عرصه است. شواهد گویای این مساله است که اگرچه همه نمایندگان ادوار گذشته و کنونی کوهدشت و رومشکان به نسبت ظرفیت، دانش، توانایی و قابلیت های خود، تلاش نموده اند، اما رضایت مندی از عملکرد آنها سهم کمتری دارد. پیداست بخشی از این نارضایتی، ناشی از شرایط و اوضاع و احوال فضای حاکم بر مجلس(بی‌توجهی به جایگاه مجلس در ساختار کلی قدرت) برخی ناشی از توجه به منافع خصوصی و گروهی ذینفع- نماینده، برخی ناشی از جدل های درون گروهی و یا نفوذ دست های پشت پرده و برخی ناشی از ناتوانی نماینده منتخب در پاسخ به مطالبات و خواسته ها و موارد بیشمار دیگری است که از نگاه مردم قابل تأمل و در خور توجه است. روشن است فرد راه یافته به مجلس سهم زیادی در آفرینش وضع فعلی دارد. متاسفانه سهم محرومیت ها، کمبودها، مسائل و مشکلات بر زمین مانده درکوهدشت و رومشکان آنچنان زیاد است که اغلب مردم از نماینده توقع دارند در یک دوره چهار ساله علاوه بر حل بسیاری از آنها به مشکلات خصوصی موکلان نیز پاسخ دهد.  حال بعد از رکود چندساله،اینک نقطه عزیمتی برای حرکت تازه بسوی تغییر سیاست های جاری در اداره امور داخلی، به ویژه در زمینه تأمین امنیت اقتصادی وسیاسی و تنش زدائی در روابط بین المللی ایجاد شده است، می بایست با استفاده از انباشت تجربه و عقلانیت اصلاح‌طلبی برای اتخاذ موضع درست در این انتخابات تاثیرگذار تر باشیم.
در قران کریم و آموزه های دینی بزرگان به موارد متتعدی در ارتباط با انتخاب آگاهانه و تغییر سرنوشت اشاره شده است. برای نمونه اشاره شده که “مقدرات شما قبل از هر چیز و هر کسی در دست خود شما است” یا در آیه ۱۱ سوره رعد می فرماید «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم» خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند. روشن است که کلید تحولات بزرگ در دست انسان است. تلاش در راستای احقاق حق وظیفه ذاتی و مسئولیت همه افراد است. به راستی کسی انتظاری ندارد که منتخب مردم ، دگرگونی و تحول دور از ذهنی ایجاد کند یا منجر به فراهم سازی خوشبختی و سعادت جامعه گردد؛ اما اگر واقع بین باشیم، شأن و جایگاه نمایندگی و فرصتی که در این راه حاصل شده، می تواند تغییراتی را در راستای بهبود امور و توسعه فراهم سازد. در هیمن راستا تفاوت است بین افرادی که از تجربه، دانش، تخصص، شجاعت و صداقت برخوردارند با افرادی که در گذشته امتحان خود را پس داده و نتوانسته اند گرهی از مشکلات شهر بگشایند. امید است در بزنگاه تاریخی۷ اسفند، مردم ما با توجه به ویژگیهای کاندیداها،سوابق، برنامه ها، اهداف، قابلیت ها، تجارب و راهکارهای مد نظر  ایشان،انتخاب منطقی را مد نظر خود قرار دهند. پس از مدتها حضور یک  نامزد اصلاح طلب معتقد به اصول لازم است تا فعالین سیاسی و به ویژه نخبگان دانشگاهی و افراد شناخته شده و مورد اعتماد کمک نمایند تا اصلح ترین کاندیداها را برای پاسخ به مشکلات حل نشده این دیار انتخاب نمایند. بر ماست به عنوان شهروندان دیار طرهان بزرگ با روحیه گفتگو، تعامل و مشارکت و با پرسشگری و کنجکاوی، اسباب انتخابی آگاهانه را فراهم سازیم. جامعه مهندسان به عنوان فرزندان  این دیار، (ساکن و غیر ساکن)ضمن احترام به همه نگرشها و نظرات، پس از بررسی و تحلیل جوانب مختلف و بر اساس شرایط حال حاضر: حمایت خود را از آقای محمد آزادبخت اعلام میدارد.

جمعی کثیری از مهندسین کوهدشت و رومشگان

 

۲ – حمایت جمع کثیری از نخبگان علمی و دانشگاهی کوهدشتی ساکن تهران از محمد آزادبخت

به نام خدا

“خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد، مگر آن که، آن ها خود تغییر دهند”

مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشگان

اکنون که در برهه‌ای خاص و تعیین کننده  از سرنوشت حساس دیارمان در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم،هوشیاری و تصمیمات جمعی عقلانی و مبتنی بر تعهد و دیانت، ما را می طلبد که در این شرایط  با انتخابی دقیق و عقلانی مسیر صلاح  و اصلاح و روند بهبود دیارمان  را به سوی وضعیتی مطلوب و مبتنی بر آرمان هایمان بپیماییم.در این راستا ما جمعی  از دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مقیم تهران که به طور مدام سرنوشت و اوضاع زادگاهمان از موضوعات و دغدغه های اصلی و مشترکمان است ،ضمن احترام به انتخاب های دیگر، حمایت خود را از آقای محمد آزادبخت که شخصیتی فرهیخته، صالح ، لایق و امانتداری شایسته برای تصدی نمایندگی و وکالت همشهریانمان برای مجلس شورای اسلامی است،اعلام می داریم.لذا امید می رود با اتخاذ این تصمیم و با رای اکثریت قاطع شما که از این فاصله دور نشانه های آن برای رفیق و رقیب پیداست، زمینه تحول منطقه به سوی آینده ای روشن و سرشار از امید فراهم کرده و گامی برای توسعه طرهان بزرگ  برداشته باشیم.

حمزه آبخشت – الهام آزادبخت – فرانک آزادبخت –صمد آزادبخت- غلام آزادبخت – کامروا آزادبخت – سجاد آزادبخت- فردین آزادبخت-مهرداد آزادبخت-حسین آزادگان –مسعود آزادی فر – صید محمد آدینوند-  پرویز آدینوند –احمد آدینوند –علی اشرف آدینوند – نبی ابراهیمی- فریبرز ارجمند – عبدالرضا اسدی- ستار اسدی –نرگس اسفندیارپور – فرنام اسکندری دلفان – یوسف اسماعیلی – سهراب امرایی- علی امرایی – کیوان امرایی – احسان امرایی – رضا امرایی – عاطفه امرایی –  ارسلان امیدی – میلاد الفتی راد – علی امیری – صادق امیری- سید محمد امیدی –علیرضا اولیایی –امیرعباس تیموری- محمدرضا پور گراوند-سجاد جلیلی – حسین جهانشاد- یاسر چگنی – الیاس حاتمی – عارف حاتمی آرا – علی حاتمی آرا –اکبر حسن پور – محمد حسن حسینی –یوسف درویشی- محمددهقانزاده  – محمدتقی دهقان -امیرهوشنگ رشنو- آمنه رضایی – کرمعلی رحمانی – محمدرضا رحمانی – اکرم رشیدیان- محمود سهم دینی – صالح  سوری- بهزاد سوری – مهرداد سوری -داریوش شرفی – محمد حسن شرفی- حسین شرفی- امیر شرفیان- رضا شفیعی – پیروز شفیع زاده – نجف شهبازی – کرم شوقی – مختار شوقی – منوچهر صحرایی- احمد صحرایی- حمید طولابی- امید عالی بیگی –محمد عباسی راد –  شاهمراد عباسی راد – کرم الله عباسی راد – مهدی عباسی راد – قاسم عزیزی- سلمان عزیزپور- حسین علیزاده– احد عینی- محمدتقی عینی زاده –محمدکریم فاضلی-یعقوب فرهادی- علی فرهادی – هادی قبادی- یحیی قبادی – احسان قبادی – محمد قبادی – یاسر قبادی – محسن قلایی- جواد قلایی – کامران قیصوری – مسلم کرمی – میرزاکرم کوشکی – رسول کونانی- مسعود کونانی- بهمن کونانی -خسرو گجریان – جمشید گراوند-نادر گراوند – مهرداد گراوند – جبار گراوند – کاوه گراوند-قاسم مرادی – ملک حسین مرادی – شهریارمرادی – عذرامحمدیان- آمنه محمدیان- مسلم محمدیان- مسعودمحمدی-روحالله محمدی – ابراهیم محمدی – احمدعلی ملکی- مهدی ملکی –  ایمان ملکی پور – فضل الله ملکی پور- سجادملکی –رضامهکی – رضامیرزایی – محمدباقرمیرزایی- سجادمیرزایی – محمدمیرزایی –علی حیدر ناصری – فتح الله نجفی- احمد نجفی- حمزه نجاتی- علی نظری – سیروس نظری پور – عباس نورمحمدی -سامان ولی نوری- عزیزویسی- حسین همت پور- سجاد هاشمی– وحید هاشمی- کاظم یاری- عبدالرضایاری – سبحان یاری –بتول یاری-علی محمدی – امیر عباس کرمی -محمد مومنی-فرنوش آزادبخت