محمد بیرانوندی (صیدمحمدخان) پیشتاز گمانه زنی ها در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی

به گزارش خبرنگار کشکان، بر اساس مطالعاتی که دفتر نشریه شهاب آسمانی در خرم آباد انجام داده است باید محمد بیرانوندی (صیدمحمدخان) را یکی از دو نماینده ی خرم آباد و چگنی در مجلس دهم دانست. از طرفی اعظم محمدی نیا، مرتضی محمودوند، محمدرضا ملکشاهی راد، محمد فردی بیرانوند و بهزاد مؤمنی را رقبای کارزار […]

محمدخان-بیرانوند-۶۱۰x330 (1)

به گزارش خبرنگار کشکان، بر اساس مطالعاتی که دفتر نشریه شهاب آسمانی در خرم آباد انجام داده است باید محمد بیرانوندی (صیدمحمدخان) را یکی از دو نماینده ی خرم آباد و چگنی در مجلس دهم دانست.

از طرفی اعظم محمدی نیا، مرتضی محمودوند، محمدرضا ملکشاهی راد، محمد فردی بیرانوند و بهزاد مؤمنی را رقبای کارزار انتخاباتی خرم آباد و چگنی برای تصاحب دیگر کرسی نمایندگی مجلس دهم در این حوزه انتخابیه باید قلمداد نمود.

محمد بیرانوندی (صیدمحمدخان) و بهزاد مومنی دو کاندیدای اصلاح طلبان لرستان در انتخابات پیش روی مجلس هستند که در این بین باید بهزاد مؤمنی را پدیده ی انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی محسوب کرد.

محمد بیرانوندی (صیدمحمدخان) فرهنگی و دارای مدرک دکتری ادبیات فارسی است و علاوه بر سابقه ی ریاست آموزش و پرورش منطقه ویسیان، مدرس مراکز آموزش عالی استان است. از نظر سیاسی بیرانوندی دارای محبوبیت خاصی در بین اصلاح طلبان است.