گزارش تصویری (۲)/ استقبال گسترده حامیان ملکشاهی از حاج علی محمد سوری لکی

به گزارش کشکان، حامیان الهیار ملکشاهی با حضور گسترده در سه راهی خوشناموند از حاج علی محمد سوری لکی جانباز جنگ تحمیلی و نماینده ادوار مجلس استقبال کردند. حاج علی محمد سوری لکی و اسماعیل دوستی از شاخصان سیاسی اصلاح طلب کوهدشت از حامیان اصلی الهیار ملکشاهی در انتخابات پیش روی مجلس هستند. سوری لکی […]

به گزارش کشکان، حامیان الهیار ملکشاهی با حضور گسترده در سه راهی خوشناموند از حاج علی محمد سوری لکی جانباز جنگ تحمیلی و نماینده ادوار مجلس استقبال کردند. حاج علی محمد سوری لکی و اسماعیل دوستی از شاخصان سیاسی اصلاح طلب کوهدشت از حامیان اصلی الهیار ملکشاهی در انتخابات پیش روی مجلس هستند.

سوری لکی در جمع پرشور حامیان ملکشاهی در ستاد انتخاباتی وی واقع در خیابان دکتر حسابی به ایراد سخنرانی پرداخت که برخی سرفصل های آن بدین شرح است:

باید احساس شرمساری کنیم که در شهرستان ما اتفاقی می افتد و عده ای با تفکر داعشی اقدام به آتش زدن مزار مؤمنی می کنند که فرزندی تحویل انقلاب داده است که توانسته است در سطح چهره های ملی، مؤثر و خیر واقع شود. سوزاندن قبر پدر یکی از شخصیت های مهم و ملی ما که استاندار دولت اصلاحات بوده و هم اکنون عضور شورای شهر کلان شهر تهران است، کسی که با تمام مسئولین نظام ارتباط مستقیم دارد و دل در گروه محرومیت زدایی این شهرستان دارد.

تعدادی از دوستان ما از بس که خود را در بن بست سیاسی دیدند شروع به حسادت سیاسی کردند علیه شخصیت هایی که باید آن ها را سرمایه ی نظام دانست از جمله آقایان دوستی، ملکشاهی و مهندس بازوند و … اما ما امروز لذت می بریم وقتی می بینیم همه در کنار هم هستیم.

گروهی به اصطلاح خودشان با تفکرات اصلاح طلبانه سعی دارند که ارزش های انقلاب را در قالب بازی با کلمات جلوه دهند. من همین جا به همه ی دوستانم اعلام می کنم ارزش های شهرستان ما خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و جانبازان هستند نه عده ای که با غوغاسالاری سعی در مدیریت آراء مردم دارند.

به دلایل مختلف ملکشاهی را انتخاب کرده ام. ایشان شخصی متدین، مؤمن و متشرع هستند. شخصیتی است بسیار آرام، با نفوذ و مسلط بر قوانین مجلس شورای اسلامی. شخصیتی که هرگز وقت خود را صرف جنجال های سیاسی در مجلس ننمود. شخصیتی که هم توانست نظر اصلاح طلبان را به خود جلب کند هم نظر اصولگرایان را. اصلاح طلبی بدون اصولگرایی معنا ندارد و بالعکس. عده ای که می آیند مردم را گروه بندی می کنند این ها دیگر بی معنی است. شاید سیاست نظام هم همین است که مردم در مقابل هم قرار نگیرند. ساده زیستی آقای ملکشاهی دلیل دیگر است. سی سال در رأس بالاترین دستگاه های اجرایی بوده و کوچکترین لغزشی از وی سر نزده است. ولایت مداری ملکشاهی از دیگر ویژگی های مثبت اوست. همچنین دوری وی از جنجال گرایی و گروه گرایی در شهرستان مسأله ی دیگر است. وی هرگز به دنبال ساختن گروهی برای خود نبوده است. اگر دنبال تشکیل گروه بود این همه طرفدار را پیرامون خود نمی دید. آخرین دلیل حمایت از وی در دستور کار داشتن اقدامات زیربنایی مهم علی رغم بحران اقتصادی کشور بود. إن شاء الله با انتخاب مجدد وی همه ی اقدامات زیربنایی را به مرحله ی اجرا می رسانیم.

عکس: وحید برزوزاده و رامین رضایی

SG206506 SG206517 SG206781 SG206833

DSC_0437 DSC_0457 DSC_0466 DSC_0474 DSC_0498 DSC_0516 DSC_0549 DSC_0569 DSC_0571 DSC_0586 DSC_0597 DSC_0598 DSC_0601 DSC_0607 DSC_0619 IMG_20160219_011014