بیانیه انتخاباتی دکتر کرم یاری

درود بی کران الهی به روان مطهر امام (ره) و شهدای گرانقدر و سلام بر جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز و با آرزوی طول عمر، صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت و مرجعیت، رهبر و مقتدایمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی»، بدون شک عزت، اعتبار، شرافت و اعتبار امروز کشورمان مرهون […]

IMG_67561

درود بی کران الهی به روان مطهر امام (ره) و شهدای گرانقدر و سلام بر جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز و با آرزوی طول عمر، صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت و مرجعیت، رهبر و مقتدایمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی»، بدون شک عزت، اعتبار، شرافت و اعتبار امروز کشورمان مرهون امام راحل (ره) و جانفشانی شهدا و ایثارگری و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری می باشد.

امروز این نکته برکسی پوشیده نیست که انتخابات و حضو گسترده و پرشور و حداکثری مردم و پا به عرصه گذاشتن افرادی که صلاحیت، شایستگی و توانمندی لازم را در خود می بینند به جهت احساس تکلیف و مسئولیت برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس اسلامی امری واجب و ضروری به نظر می رسد. چراکه قوام انقلاب به همین در صحنه بودن هاست.

لذا بر این اساس بنا به احساس تکلیف و اصراری که دوستان به اینجانب برای حضور در عرصه ی انتخابات داشتند، بر خود فرض دانسته تا خود را در معرض انتخاب مردم عزیز دیارمان قرار دهم. از طرفی شورای محترم نگهبان بر اساس وظیفه و تکلیف سنگینی که بر عهده ی اوست با لحاظ نمودن جوانب مختلف مصالح و پارامترهای خاصی در راستای اهداف نظام و حساسیت ویژه ی مجلس که در رأس همه ی امور می باشد، به بررسی صلاحیت های افراد واجد شرایط پرداخته تا افراد دارای صلاحیت و شرایط لازم را در معرض انتخاب مردم قرار دهند. البته این امر (بررسی صلاحیت افراد) نه تنها لازم بلکه امری ضروری به نظر می رسد. طبیعتاً در این بین افرادی که صلاحیت های لازم را نداشته رد صلاحیت شده و برخی دیگر تأیید و برخی صلاحیتشان به هر دلیل برای آن شورای محترم احراز نمی گردد.

نیک باید بدانیم که : « اثبات شیء نفی ماعدا» نمی کند. یعنی اگر کسی صلاحیت او برای این امر خطیر احراز نشد نباید انگاشت که دیگر ارکان و عرصه های نظام توانایی و لیاقت خدمت را ندارند. کما اینکه برخی مسئولان گاهی در سطوح بالا در سایر ادوار گذشته هم بعضاً (به زعم شورای محترم نگهبان) شرایط لازم را برای این امر نداشته اند.

لکن اینجانب نکته ای را که به نظرم لازم رسید عرض نمایم این است که:

گرچه بنا به هر دلیلی(؟!) برای شورای محترم نگهبان صلاحیت بنده برای ورود به این عرصه لحاظ نشد، اینجانب ضمن احترام به این جایگاه قانونی، به عرض می رساند همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام وظیفه نموده ام و در عرصه های مختلف خدمت به جامعه حضور داشته ام، حال در کسوت پزشکی به عنوان مدیر یکی از پرمراجعه ترین بیمارستان های استان با عشق و ارادت قلبی که به نظام و ارکان آن مخصوصاً ولایت فقیه دارم به انجام وظیفه می پردازم.

این عدم احراز صلاحیت را نیز به فال نیک میگیرم چرا که این امر چیزی جز وظیفه سنگین برایمان نبود.

در پایان قدردان همراهی، حمایت و همدلی حامیان عزیز بوده و خواهم بود.

الخیر فی ماوقع

والعاقبه للمتقین

دکتر کرم یاری