چرا محمد آزادبخت آری؟

به نام خداوند جان و خرد چرا محمد آزادبخت آری؟ سپاس مخصوص خدایی است که به انسان قدرت انتخاب را بخشید. اوست که صاحب عزت آسمانها و زمین است. گردونه انتخابات مجلس به بزنگاه دهم خود رسیده ، موسم سپردن سرنوشت قانون گذاری و نظارت و پیگیری مطالبات عمومی برای چهار سال دیگر فرا رسیده […]

photo_2016-02-10_17-10-35222

به نام خداوند جان و خرد
چرا محمد آزادبخت آری؟
سپاس مخصوص خدایی است که به انسان قدرت انتخاب را بخشید. اوست که صاحب عزت آسمانها و زمین است. گردونه انتخابات مجلس به بزنگاه دهم خود رسیده ، موسم سپردن سرنوشت قانون گذاری و نظارت و پیگیری مطالبات عمومی برای چهار سال دیگر فرا رسیده لذا همانگونه که انسان حاضر نیست حتی سرنوشت یک روز، ولو تعطیل خود را به هرکسی بسپارد بنابراین به حکم عقل لازم است که در سپردن وکالت تصمیم گیری برای مهم ترین امورات سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی، کشوری و منطقه ای آن هم به مدت چهار سال نهایت دقت و تامل را به عمل آورد. و اما بعد…
در عرصه رقابت مجلس دهم برای حوزه انتخابییه کوهدشت و رومشکان و بخش های تابعه افرادی با سلیقه های مختلف ورود پیدا کرده که ما به دلایل زیر گزینه مناسب این دوره را آقای محمد آزادبخت پیشنهاد می کنیم:
۱-آقای آزادبخت اصلاح طلبی است که هیچ گاه از اصول اصلی انقلاب و ارزشهای آن عدول نکرده وبا حضور همه جانبه خود در مواقع حساس و ضروری سیاسی اجتماعی همواره حرکتی در مسیر اعتلای آرمانهای امام و رهبری داشته است.
۲- حضور مستمر و عمیق ایشان در بین مردم و نخبگان سیاسی از اول انقلاب تا کنون وی را دارای بینش و شناخت عمیقی از افراد و جایگاهها نموده لذا این امر ایشان را به سمت شایسته سالاری و برقراری ثبات نسبی در چالش های مدیریتی شهرستان بدور از هرگونه غوغا سالاری انحصارطلبنانه یاری خواهد نمود.
۳-پاکی و پاک دستی به همراه صداقت و مردمی بودن ایشان که منبعث از اصالت خانوادگی و تربیت در محیطی سالم و مذهبی است شخصیت سیاسی اجتماعی وی را فراجناحی ومعتدل نموده به نحوی که همه سلیقه های سیاسی شهرستان می توانند به ایشان اعتماد کرده و وی را تا مجلس آینده همراهی نمایند.
۴- اکنون که نسیم تدبیر و امید برخاسته از بلوغ سیاسی نخبگان و مردم این سرزمین در خرداد ۹۲ وزیدن گرفته و کلید شکوفایی اقتصاد تحریم شده ملت مظلوم ایران با تدابیر رهبری عزیز و هنر دیپلماسی دولت امید باز گشته حرکت بعدی در این مرحله مشارکت حداکثری در انتخابات و خیزش مردمی برای اعتماد به افرادی است که ثابت قدمانه دولت را در این مهم یاری نمایند لذا پیشینه فکری آقای آزادبخت تاییدی بر این مدعاست.
۵-با نگاهی اجمالی به گذشته می بینیم که ۱۶سال است تنها یک سلیقه سیاسی از راست راست گرفته تا راست میانه بر مسند وکالت شهرستان حکم رانده اند به نظر می رسد اکنون که دست تقدیر الهی فرزند شایسته این دیار را از میان خود مردم مصمم بر حضور نموده تکرار گذشتگان خلاف عقل سیاسی باشد لذا موسم تغییر به سمت دولت تدبیر و امید با اعتماد به ایشان که برخاسته از میان خرد جمعی همگان است منطقی تر به نظر رسد.
۶-امروز چشم امید خیل بیکاران ،فارغ التحصیلان و جوانان این دو شهرستان به توسعه صنعتی منطقه دوخته شده است برای همین هربار به کسانی دل بستند که هیچ برنامه ای در چنته نداشتند ولی اکنون این را می دانند که تا آب نباشد در این سرزمین آبادانی نخواهد بود لذا معشوره قلب حیاتی و محور توسعه همه جانبه شهرستان است زیرا که آب ،را ه را می آورد و راه ،امنیت و صنعت را بنابراین آقای آزادبخت می داند که مثلث سه گانه آب ، راه و امنیت برجام توسعه کوهدشت و رومشکان است و انشاالله فقط برای چرخاندن این کلید پای میز مذاکرات کشوری و منطقه ای خواهند نشست.
۷-حکما و علمای علم اخلاق و تربیت گفته اند که هرشخصی را بایستی به وسیله هم نشینانش شناخت و هم نشینان هر کس معرفی کننده شخصیت آن شخص می باشد اکنون در اردوگاه آقای آزادبخت امتی جمع آمده که دلسوخته خدمت به خلقند نه تشنه در دست گرفتن قدرت به هر قیمت. توضیح بیشتر این نکته را ضروری نمی دانم چراکه مردم خود خواهند خواند حدیث مفصل زین مجمل.
پیام آخر
مردم شریف و آگاه کوهدشت و رومشکان ،سیاست زدگی ،خویشاوند سالاری، انحصارطلبی،  منفعت طلبی شخصی و … ما را به وضعیت کنونی کشانده است. بیاییم برای یکبار که شده این بار به سمت تفکری حرکت کنیم که شایسته سالاری واقعی ،منفعت طلبی جمعی و حرکت در مسیر عقلانیت و تدبیر و امید را بر موارد بالا ترجیح میدهد. مقتضی است با درنظر گرفتن مثل معروف «آزموده را آزمودن خطاست» اکنون که شخصیتی حداکثری پا به عرصه انتخابات نهاده از حداقل ها گذشت کنیم .دوستان عزیز و فرهیخته ،تا دیر نشده از آدرس های اشتباهی!! که از سر ناچاری رفته ایم برگردید و گزینه ای را انتخاب کنیم که کمترین احتمال پشیمانی را به دنبال داشته باشد. توفیق از آن خدای دانایی است که شوکت آسمانها و زمین در قبضه قدرت است.
درود بر تصمیم سبزتان
خاک پای همه شما ، فرشاد جمالی

IMG_2305