صیدمحمد بیرانوند و بهزاد مؤمنی نقطه اتکاء اصلاح طلبان خرم آباد

کشکان: رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان لرستان اسامی کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه مرکز لرستان را اعلام کرد. محمد رضایی در گفتگو با مهر با اعلام اسامی کاندیداهای اصلاح طلب مورد حمایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان در خرم آباد اظهار داشت: در این راستا این شورا صید محمد بیرانوند و […]

محمد-رضایی

کشکان: رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان لرستان اسامی کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه مرکز لرستان را اعلام کرد.

محمد رضایی در گفتگو با مهر با اعلام اسامی کاندیداهای اصلاح طلب مورد حمایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان در خرم آباد اظهار داشت: در این راستا این شورا صید محمد بیرانوند و همچنین بهزاد مومنی مقدم را به عنوان کاندیداهای اصلاح طلبان در مرکز لرستان اعلام کرده است.

وی بیان داشت: شورای اصلاح طلبان شهرستان خرم آباد متشکل از احزاب اصلاح طلب، تشکلها و شوراهای منطقه ای و فعالان سیاسی پس از بررسی های صورت گرفته و با توجه به مجموع شرایط، ظرفیت ها و پتانسیل ها تصمیم خود را مبنی بر حمایت از دو کاندیدای اصلاح طلب گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان لرستان ادامه داد: این شورا ضمن قدردانی از اعتماد و اطمینان مردم بابت این انتخاب شورا، انتظار دارد همه مردم با حمایتهای همه جانبه خود از کاندیداهای یاد شده همدل و هم صدا شرایط را برای پیروزی آنها که دو نسل از اصلاح طلبان را نمایندگی می کنند فراهم آورند.

رضایی با اشاره به اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان که این دو کاندیدا را در مرکز لرستان انتخاب کردند گفت: مجمع روحانیون مبارز، حزب اسلامی کار، حزب همبستگی، حزب اعتماد ملی، انجمن اسلامی معلمان، مجمع دانش آموختگان ایران، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، حزب ندای ایرانیان، جمعیت زنان نواندیش، حزب اعتدال و توسعه، حزب اتحاد ملت، حزب مردمسالاری، انجمن اسلامی مهندسان ایران، انجمن اسلامی جامعه پزشکی و … اعضای این شورا هستند.

وی با بیان اینکه همچنین شورای هماهنگی اصلاح طلبان لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در شهرستانهای مختلف استان را به زودی اعلام می کند گفت: با توجه به اینکه ممکن است تا تاریخ ۲۷ ام بهمن تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلب تایید صلاحیت شوند ما نیز تا این تاریخ لیست نهایی کاندیداهای اصلاح طلب استان را اعلام خواهیم کرد.