زمان تشییع و ختم صفای لرستان اعلام شد/ وداع با پیر خدمت‌گزار فرهنگ و هنر لرستان

پیکر مرحوم “حمید ایزدپناه” پدر فرهنگ و هنر لرستان، روز یک‌شنبه در خرم‌آباد تشییع می‌شود. به گزارش کشکان، به رغم اطلاع‌رسانی برخی منابع درباره مراسم تشییع پیکر مرحوم ایزدپناه در تهران، هیچ مراسمی برنامه‌ریزی شده‌ای در تهران و در بهشت‌زهرا برگزار نمی‌شود و پیامکی که بر این مبنی برای لرستانی‌های مقیم تهران ارسال شد فقط […]

photo_2016-02-12_02-45-48

پیکر مرحوم “حمید ایزدپناه” پدر فرهنگ و هنر لرستان، روز یک‌شنبه در خرم‌آباد تشییع می‌شود.

به گزارش کشکان، به رغم اطلاع‌رسانی برخی منابع درباره مراسم تشییع پیکر مرحوم ایزدپناه در تهران، هیچ مراسمی برنامه‌ریزی شده‌ای در تهران و در بهشت‌زهرا برگزار نمی‌شود و پیامکی که بر این مبنی برای لرستانی‌های مقیم تهران ارسال شد فقط جهت اطلاع‌رسانی بوده است.

بر همین اساس، روز شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح در بهشت‌زهرا و هنگام تحویل گرفتن پیکر ایشان، هیچ مراسم برنامه‌ریزی شده‌ای که در شان و جایگاه ایشان باشد وجود ندارد و فقط نزدیکان ایشان جهت انجام کارهای اداری و حقوقی در بهشت‌ زهرا حضور خواهند یافت و پیکر استاد ایزدپناه بلافاصله به خرم‌آباد اعزام می‌شود.

 تشییع پیکر مرحوم ایزده‌پناه ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه ۲۵ بهمن از غسالخانه قبرستان خضر به سمت بهشت هفتم برگزار می‌شود و ایشان در کنار  مزار پدرشان آرام خواهند گرفت.

همچنین بر خلاف شایعات هیچ مراسمی در تالار وحدت تهران برنامه‌ریزی نشده و خبری مبنی بر تشییع ایشان از تالار وحدت صحت ندارد.

قطعا حضور در بهشت‌ زهرا از سوی لرستانی‌های مقیم مرکز و نیز علاقه‌مندان فرهنگ و هنر کشور باید با برنامه‌ریزی صورت گیرد، اما آن چه مشخص است هیچ برنامه‌ی خاصی برای تشییع در تهران تا کنون اعلام نشده است.

مرجع: یافته