اعلام حمایت از محمدی آزادبخت/ هم اندیشی اصلاح طلبان طرهان با حضور فرج اله مؤمنی

امروز اصلاح طلبان طرهان در هم اندیشی گرد هم آمدند که فرج اله مومنی از فعالین سیاسی حول محور انتخابات سخنرانی نمود. در این هم اندیشی مومنی در باب شخصیت محمدی آزادبخت وی را انسانی سالم، سلیم النفس و نخبه خطاب کرد که ایشان اذعان دارند هر زمان کورانی فر به عرصه بازگردد کنار خواهند کشید. […]

امروز اصلاح طلبان طرهان در هم اندیشی گرد هم آمدند که فرج اله مومنی از فعالین سیاسی حول محور انتخابات سخنرانی نمود.
در این هم اندیشی مومنی در باب شخصیت محمدی آزادبخت وی را انسانی سالم، سلیم النفس و نخبه خطاب کرد که ایشان اذعان دارند هر زمان کورانی فر به عرصه بازگردد کنار خواهند کشید.
مومنی اشاره ای داشت به جلسه منزل دکتر یاری و حمایت ایشان از آقای آزادبخت و با برنامه ای که در ستاد ایشان برگزار شد خیلی ها فهمیدند که با رفتن کورانی فر و آمدن آزادبخت هیچ چیز تغییر نکرده است.
همچنین فرج اله مومنی در مورد شایعه حکم حکومتی و اینکه دوستان آقای کورانی فر ایشان را دور زده و برای آقای آزادبخت حکم حکومتی گرفته اند اظهار داشت که بنده و آقای اسفندیاری اگر می توانستیم برای خودمان حکم حکومتی می گرفتیم.
مومنی نوید این را داد که در این دوره انتخابات مجلس شهرستان کوهدشت حداقل سه نماینده خواهد داشت و اشاره داشت به کاندیداهای کوهدشتی که در حوزه های دیگر ثبت نام به عمل آورده اند.
مومنی گفت: رقبا با انتقال موج حامیان کورانی فر به آزادبخت ناامید شدند و تمام این دست و پا زدن ها به این خاطر است که رقیب می داند سبد آراء ضعیفی دارد.
وی ادامه داد: نه تنها ریزش نداشته ایم بلکه رویش نیز داشته ایم. معتقدم مردم در مقابل زر و زور و تزویر خواهند ایستاد و انشاالله با این روند که پیش می رویم هر مانعی ایجاد کنند باز هم پیروز عرصه هستیم.باید با کاندیداها همفکری و همیاری داشته باشیم و نه کار شکنی.ما با تمام صداقت و تمام وجود برای این مردم کار خواهیم کرد چراکه هرچه اعتبار داریم از این مردم است.
مومنی در ادامه گفت: رد صلاحیت کورانی فر ظلم بزرگی بود به این مردم. با این رد صلاحیت می توانستیم صحنه را ترک کنیم اما به خاطر این ناجوانمردی و ظلم، محکم تر در صحنه مانده ایم. در این روزهای باقی مانده اگر تلاش و کوشش باشد قطعا پیروز میدان هستیم و این یک توفیق برای جریان است و اگر بخواهم مصداقی بگویم پیروزیست برای “صیدعلی آزادبخت”.ستاد آقای کورانی فر در اختیار آقای آزادبخت است و اقوام آقای کورانی فر همچنان همراه و در صحنه هستند که اگر ایشان بازگشتند همچنان پیروز این میدان باشیم و آنهایی که توطئه کردند شکست خوردند.
وی در پایان گفت: انشاالله در سفر بعدی به طرهان با حضور آقایان کورانی فر و آزادبخت و گرفتن تعهد که نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشند حضور خواهیم داشت.

عکس: قدرت فیاض بخش

IMG_9409

IMG_9406IMG_9412IMG_9433

IMG_9432 IMG_9453 IMG_9480 IMG_9457 IMG_9479