درخشش هنرمندان لرستان در ۵ بخش نامزد دریافت جایزه جشنواره تئاتر فجر

اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش مسابقه تئاتر ایران و بخش مسابقه تئاتر بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد. به گزارش کشکان، نمایش «ترانه‌ای برای تو» نوشته و کار «امین ابراهیمی» از کوهدشت و نمایش «چر» (Cher) نوشته ناصر حبیبیان و کارگردانی احسان ملکی از خرم‌آباد در ۵ بخش از  سی و چهارمین […]

۳۹۸۳۸۸۸_۴۹۳

اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش مسابقه تئاتر ایران و بخش مسابقه تئاتر بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.

به گزارش کشکان، نمایش «ترانه‌ای برای تو» نوشته و کار «امین ابراهیمی» از کوهدشت و نمایش «چر» (Cher) نوشته ناصر حبیبیان و کارگردانی احسان ملکی از خرم‌آباد در ۵ بخش از  سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نامزد دریافت جایزه شدند.
در بخش  «مسابقه تئاتر ایران»نام احسان آنالویی برای موسیقی نمایش چِر در بین نامزدها به چشم می‌خورد.
بر اساس این گزارش در بخش «مسابقه تئاتر بین‌الملل» نیز نمایش «ترانه‌ای برای تو» در ۴ بخش نامزد دریافت جایزه است؛ امین ابراهیمی برای بازیگری مرد، نمایشنامه نویسی و کارگردانی و  روح اله امامی در بخش طراحی لباس کاندیدای جایزه این جشنواره هستند.
اسامی برگزیدگان نهایی این بخش‌ها در مراسم پایانی جشنواره که ساعت ١٨:٣٠ دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود اعلام خواهد شد.

مرجع: باشگاه خبرنگاران