حجت الاسلام کرمی: سخن حق انقلاب از رموز ماندگاری جمهوری اسلامی/ سرهنگ حقی زاده: شورای نگهبان حافظ اسلامیت و سلامت انتخابات است

پیش از ظهر امروز، همایش گرامیداشت ۴۲ شهید بمباران ۱۱ بهمن ۶۵ شهرستان کوهدشت برگزار شد. مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه، سخنران اصلی همایش گرامیداشت ۴۲ شهید بمباران ۱۱ بهمن ۶۵ شهرستان کوهدشت که در سالن آمفی تئاتر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد؛ گفت: امروز آرامشی که در کشور برقرار […]

پیش از ظهر امروز، همایش گرامیداشت ۴۲ شهید بمباران ۱۱ بهمن ۶۵ شهرستان کوهدشت برگزار شد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه، سخنران اصلی همایش گرامیداشت ۴۲ شهید بمباران ۱۱ بهمن ۶۵ شهرستان کوهدشت که در سالن آمفی تئاتر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد؛ گفت: امروز آرامشی که در کشور برقرار است؛ مدیون خون شهداست.

حجت الاسلام کرمی، سخن حق انقلاب را از رموز ماندگاری جمهوری اسلامی دانست و افزود: رهبری انقلاب اسلامی در مقابل انقلابهای دیگر رهبری واحدی داشت و دارد.

ش ۸

وی اظهار کرد: اگر امروز بعضی ها دم از شورایی بودن در رهبریت می زنند کور خواندند و انقلاب ما اجازه نمی دهد کسانی که دنبال ریاست هستند؛ به این مهم دست یابند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه موفقیت انقلاب اسلامی در رهبری واحد است؛ خاطرنشان کرد: محوریت اصلی و به حاشیه انداختن مسائل فرعی از ویژگیهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه مبارزه با استکبار و سردمداران استکبار از محورهای اصلی است؛ بیان داشت: جهانی بودن شعارهای انقلاب و اهداف از دیگر ویژگیهای این انقلاب است.

ش ۶

وی با اشاره به آرمانهای امام خمینی(ره) تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی ایران به منطقه و جهان از آرمانهای امام راحل بود که امروز تحقق پیدا کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) از دیگر آرمانهای امام راحل بود؛ اظهار کرد: از عناصر به وجود آمدن انقلاب، حاکمیت ارزشهای اخلاقی و معنوی است.

حجت الاسلام کرمی، مردمی بودن را از دیگر ویژگیهای جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم پای آرمانهای انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، همه جانبه است؛ اظهار کرد: نفی همزمان استبداد داخلی و خارجی از دیگر ویزگیهای انقلاب اسلامی ایران است.

ش ۱۳

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه، ضمن اشاره به اینکه دشمن می خواهد یک مجلس را مبتنی بر خواسته های آنها داشته باشد؛ بیان داشت: غرب فهمیده است که انقلاب اسلامی نمی خواهد تسلیم شود و به همین خاطر برنامه هایی را به شکل عبور از پروژه های کوتاه مدت به بلندمدت و میان مدت طراحی کرده و این خطرناک است.

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از اول امسال تا به امروز واژه ی نفوذ را  ۱۳۰ بار مطرح کرده اند و این نشان از حساسیت موضوع دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در این مراسم گفت: امروز اگر جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان و منطقه می درخشد؛ به برکت خون شهیدان است.

ش ۳

سرهنگ حقی زاده با بیان اینکه مردم انقلابی و تکلیف محور، اطاعت از ولی فقیه و ادامه دادن راه شهید را برای خود افتخار می دانند و این برای ما یک ارزش است؛ اظهار کرد: مقاومت ما در منطقه و دستاوردهای  ما در تمام صحنه ها به برکت شهیدان است.

وی، حفاظت از دستاوردها را یک رسالت خطیر برای بسجیان و آحاد ملت دانست و خاطرنشان کرد: ارزشها، معنویت و دفاع مقدس از جمله دستاوردهای ما هست که بابد به آنها توجه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با ذکر خاطراتی از شهدا در دوران دفاع مقدس بیان داشت: افتخار و سعادت ابدی ما در این است که گوشمان به اطاعت از مقام معظم رهبری باشد.

ش ۵

سرهنگ حقی زاده، شورای نگهبان را حافظ اسلامیت و سلامت انتخابات دانست و تصریح کرد: همه مجریان و ناظران ملاکها و معیارهای مقام معظم را سرلوحه ی خود قرار خواهند داد.

فرماندار شهرستان کوهدشت در ادامه ی این مراسم گفت: همه ی فعالیت ها و کوشش های ما وقتی معنا و مفهوم پیدا می کند که در رابطه با رهبری و امام امت قرار بگیرد.

محمدکرم محمدی، هرگونه زاویه و دوری از این راه را منتج به انحراف دانست و افزود: هدایت مقام معظم رهبری، امت ایثارگر و مقاوم و تهعد به این دو عنصر را از عوامل امنیت و جایگاه رفیع ایران در دنیا برشمرد.

ش ۱۱

وی با بیان اینکه اگر ما در برنامه هسته ای به موفقیت دست یافتیم؛ ناشی از قدرت ایمان و مقاومت و هدایت درست مقام معظم رهبری است؛ اظهار کرد: خط قرمز همه ی ما رهبری و مقاومت های این ملت است.

فرماندار شهرستان کوهدشت، خاطرنشان کرد: هر چه شرکت در انتخابات پرشورتر باشد؛ نشان از مقبولیت جمهوری اسلامی دارد.

در پایان این همایش، یوسف رضایی از مداحان اهل بیت به نوحه خوانی پرداخت.

گزارش: فاطمه نیازی