وحدت برای توسعه

وحدت برای توسعه / حسن باقری «بنده دعوای اصلاح طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم. من این تقسیم بندی‌ها را غلط می‌دانم. نقطه مقابل اصولگرا، اصلاح طلب نیست، نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا نیست. نقطه مقابل اصولگرا،، آدم بی‌اصول و لاابالی است، آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست. نقطه مقابل اصلاح طلب افساد […]

حسن باقری

وحدت برای توسعه / حسن باقری

«بنده دعوای اصلاح طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم. من این تقسیم بندی‌ها را غلط می‌دانم. نقطه مقابل اصولگرا، اصلاح طلب نیست، نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا نیست.
نقطه مقابل اصولگرا،، آدم بی‌اصول و لاابالی است، آدمی که به هیچ اصلی معتقد نیست. نقطه مقابل اصلاح طلب افساد است.
بنده معتقد به اصولگرای اصلاح طلبم. اصول متین و متقینی که از مبانی معرفتی اسلام برخاسته، با اصلاح روش‌ها به صورت روز به روز نو به نو.»
مقام معظم رهبری

همچنان که پیش از این نیز به عنوان یک شهروند دغدغه‌مند همچون یکایک شما سروران ارجمند خودم که در اندیشه پیشرفت و توسعه متوازن و همه جانبه سرزمین مادری خود است راهکار اولیه و اجرایی حرکت بر مدار درست توسعه را بهره گیری از برآیند افکار، ایده‌ها و توان اجرایی عموم شهروندان کوهدشت و رومشکان و بخش‌های تابعه نه تنها در طرهان بزرگ بلکه در هر نقطه‌ای که از ایران پهناور هستند می‌دانم لذا بایستی با تأسی از منویات نورانی مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی به سمت ایجاد یک اتحاد و وحدت بزرگ در جهت توسعه طرهان بزرگ گام‌های اجرایی و عملی برداشته شود و در این راستا هر شهروندی با هر گرایشی که به توسعه شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و بخش‌های تابعه (طرهان بزرگ) کمک کند باید بر خاک پای بلندای همتش بوسه زد.
راهکار رهایی بخش طرهان بزرگ از بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی صرفاً کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و ثروت آفرینی در سطح منطقه است.
بنابراین بایستی در این راستا به عموم مردم منطقه به ویژه جوانان طرهان بزرگ جهت ساختن فردای روشن این سرزمین کهن و متمدن اعتماد کرد و زمینه ظهور خلاقیت‌ها و همچنین بستر به فعلیت رسیدن انرژی آنان را در مجاری تولیدی و خدماتی فراهم آورد تا شاهد دوران طلایی رونق بازار کسب و کار برای اولین بار در سطح منطقه باشیم. بنابراین باید همه تلاش‌ها و انتخاب مسیر‌ها به سمتی پیش برود که طرهان بزرگ به یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های کارآفرینی و اشتغال در غرب کشور مبدل گردد.
در این راستا در اولین گام می‌طلبد که با» تشکیل شورای مشورتی طرهان بزرگ «یک اتاق فکر باز در این زمینه تشکیل شود جهت چاره اندیشی برای برون رفت از این وضعیت نابسامان عدم توسعه یافتگی منطقه با حضور صاحبان اندیشه، فرهیختگان و دلسوزان توسعه طرهان بزرگ را راستای هم اندیشی و ارائه راهکار‌ها، راهبرد‌ها و ایده‌های اجرایی در مسیر توسعه کوهدشت و رومشکان و بخش‌های تابعه و هدف و مقصد اصلی و نهایی این امر توسعه طرهان بزرگ با مشارکت مردم و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی توأم با هم خواهد بود.

پس در راستای تحقق شعار سال همه با هم همدل و همزبان با حفظ وحدت و یکپارچگی بین تمام دلسوزان و دغدغه مندان توسعه طرهان بزرگ فارغ از هر صف بندی و جناح بندی‌های مرسوم به سمت یک اتحاد بزرگ و همه جانبه با هدف وحدت برای توسعه طرهان بزرگ پیش خواهیم رفت.

یادداشت: حسن باقری