امامی راد و «پیروزی چهارم»

علی امامی راد نامی آشنا برای فعالین سیاسی استان لرستان است. او کسی است که ۳ بار وکالت و نمایندگی مردم کوهدشت را در کارنامه خود دارد. امامی راد در تمامی انتخابات هایی که پیروز میدان بوده است با رای “قاطع و بدون چون و چرا” به پیروزی دست یافته است. به گمان برخی تحلیل گران […]

علی-امامی-راد-۳۳۶x306علی امامی راد نامی آشنا برای فعالین سیاسی استان لرستان است. او کسی است که ۳ بار وکالت و نمایندگی مردم کوهدشت را در کارنامه خود دارد. امامی راد در تمامی انتخابات هایی که پیروز میدان بوده است با رای “قاطع و بدون چون و چرا” به پیروزی دست یافته است.
به گمان برخی تحلیل گران در این دور توانایی امامی راد برای جذب رای نسبت به سایر رقبای اصولگرا بیشتر است. آنها بیان می کنند که امامی در دور ششم و هفتم که دولت اصلاحات حاکم بود و فرماندار و مدیران ادارات و سایر مسئولین همسو با دولت اصلاحات بودند، توانست با تکیه بر توانایی های خود پیروز “قاطع” میدان باشد.
با توجه به وضعیت پیش آمده و رد صلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح طلب، نسبتاً “حالت دلسردی و کم رغبتی” در جریان اصلاح طلب نسبت به انتخابات پیش رو ایجاد شده است. هر چند عقلای این جریان بسیار امیدوارند که برخی از کاندیداهای آنان “احراز صلاحیت” شوند و حتی بیان کرده اند در غیر این صورت نیز “کاندید” خود را خواهند داشت اما تا تعیین تکلیف نهایی جهت گیری “رای های شناور” نامشخص خواهد بود. به زعم برخی توانایی امامی راد برای جذب این “رای های شناور” بیش از سایر کاندیداها است.

باید منتظر بود که آیا علی امامی راد می تواند برای بار “چهارم” نماینده و وکیل مردم کوهدشت در بهارستان شود؟!