بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال ۲۰۱۵

با پایان یافتن سال ۲۰۱۵ میلادی و به رسم هر سال ، گوگل لیستی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی سال را معرفی کرده است.این لیست ۱۷ تایی شامل اپلیکیشن هایی در موضوعات مختلف نظیر شخصی سازی، عکس‌برداری ، سرگرمی ، ارتباطی و… بوده و تمام آنها در سال گذشته میلیون ها بار توسط کاربران دانلود شده اند.در ادامه ضمن معرفی کوتاه هر کدام از این اپلیکیشن ها ، لینک دانلود آنها از گوگل پلی را مشاهده خواهید کرد.با ما همراه باشید.

در صورتی که دانلود از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

این اپلیکیشن بیش از ۸۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. به جرات می‌توان گفت اپلیکیشن Backgrounds HD، بهترین اپلیکیشن رایگان در زمینه دانلود تصاویر زمینه است. این اپلیکیشن عالی هزاران تصویر با کیفیت اچ دی در دسته بندی های مختلف ماشین، طبیعت، حیوانات، مکان ها و … را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به اسانی به ان ها دسترسی داشته باشید و ان ها را مشاهده و در نهایت در صورت تمایل آن ها را دانلود کنید و یا از طریق برنامه مستقیما از ان به عنوان والپیپر دستگاه اندرویدی خود استفاده نمایید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن عالی برای دریافت والپیپر هستید و دوست ندارید وقت خود را در اینترنت برای پیدا کردن والپیپرهای اچ دی هدر دهید به هیچ وجه برنامه فوق را از دست ندهید.

این اپلیکیشن یکی از قدرتمندترین برنامه ها در زمینه عکاسی سلفی می‌باشد. به واسطه Candy Camera شما قادر خواهید بود تا به طور زنده بر روی تصویر افکت گذاری کرده و در صورت پسندیدن اقدام به گرفتن عکس نمایید. کندی کمرا بیش ز ۳۰ فیلتر مختلف داشته و این امکان را دارد تا چهره بانوان را آرایش کامل نماید.

اگر چه این اپلیکیشن ما را یاد کتاب رنگ آمیزی کودکان می‌اندازد اما این نکته را باید عرض کنیم که این کتاب رنگ، گنجینه ای از رنگ آمیزی‌ ها است که برای درمان و رهایی بزرگسالان از استرس تهیه و تولید شده است. به واسطه این اپلیکیشن زمان می گذرد و مشکلات محو می شوند در حالی که شما آرامش خود را حفظ کرده اید و از آن لذت می برید. Colorfy این امکان را به شما می‌دهد تا پس از یک روز خسته کننده و پر استرس، کمی خودتان را به آرامش برسانید.

Cute نام یک فروشگاه اینترنتی است که با ارائه تخفیف‌های بسیار خوب در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی، خود را معروف کرده است.این فروشگاه با کسب نمره‌ی ۴.۵ توسط گوگل، نشان داده است که محبوبیت بالایی را نزد کاربران برخوردار است.

همانطور که از اسمش پیداست djay Free این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد تا دستگاه خود را به یک دستگاه دی جی تغییر کاربری دهید. به وسیله djay Free شما قادر خواهید بود تا موزیک‌های خود را از برنامه اسپوتی فای و کالکشن شخصیتان انتخاب نموده و به میکس آنها بپردازید.این برنامه امکاناتی نظیر انواع افکت‌ها، یک میکسر قدرتمند، تغییر تمپو و کنترل اکو را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.از نکات جالبی که درباره این دستگاه دیجی‌ مجازی می‌توان به آن اشاره کرد، قابلیت وصل کردن کیبورد میدی به آن است.

فکر نمی‌کنم این اپلیکیشن نیاز به معرفی داشته باشد. دابسمش نام برنامه ای است که بیش از ده ها میلیون نفر آن را دانلودد کرده اند.در این اپلیکیشن، شما می‌بایست با استفاده از طیف وسیعی از صداهای طنز موجود در منطقه زندگی خود، اقدام به تهیه کلیپ نمایید. این اپلیکیشن رایگان این امکان را به شما خواهد داد تا از هر دو دوربین (جلو و عقب) دستگاه خود استفاده نمایید.پس کاربرانی که از دوربین جلوی بی کیفیتی برخوردار هستند، نگران نباشند و این برنامه را دریافت نمایند.

بوسو برای افرادی ساخته شده است که قصد دارند تا به یادگیری یک زبان دیگر بپردازند.این اپلیکیشن شامل آموزش زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، لهستانی، ترکی، چینی، ژاپنی و همچنین روسیه ای می‌باشد که نشان از گستره‌ی وسیع این برنامه دارد.با استفاده از تمریناتی که در بخش‌های واژگان و دستور زبان قرار گرفته اند، در کنار آزمون‌های تعاملی و دیالوگ‌های صوتی، شما قادر خواهید بود تا زبان خودتان را تقویت نمایید.

Microsoft Word نامی آشنا که سالیانیست میهمان دسکتاپ‌های ما می‌باشد. اپلیکیشن قدرتمند مایکروسافت ورد که هم اینک به دستگاه‌های اندرویدی آمده تا ما را در جهت نوشتن مطالب یاری نماید. برای اجرای مایکروسافت ورد بر روی تبلت و تلفن هوشمند خود شما به ۱ گیگ رم و اندرویدی بالاتر از ۴.۴ نیاز خواهید داشت.

رتریکا یکی از معروف ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه فتوگرافی می‌باشد. کاربرد آسان آن در کنار طیف عظیمی از فیلتر‌ها و افکت‌ها از این برنامه یک اپلیکیشن تمام عیار ساخته است.به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا از عکس های خود یک اثر هنری ساخته و در تمامی شبکه‌های اجتماعی خود به راحتی به اشتراک بگذارید.

اسکایپ به عنوان دومین اپلیکیشن از سوی مایکروسافت است که در این لیست ۱۷تایی جای میگیرد. درست همانند نسخه‌های ویندوز و سایر پلتفرم‌های این اپلیکیشن، اسکایپ شما را قادر می‌سازد تا با دوستان و خانواده خود به معاشرت پرداخته و از ۳ طریق مکالمه صوتی،تصویری و متنی با آنها به گفتگو بپردازید.

بدون شک یکی از بهترین صفحه کلید‌های شخص ثالث اندرویدی SwiftKey می‌باشد. اگر قصد دارید تا یک تایپ سریع و بدون دردسر را تجربه کنید، بدون شک پیشنهاد ما نیز صفحه کلید SwiftKey خواهد بود. این صفحه کلید با پشتیبانی خود از همه ی زبان های دنیا از جمله زبان پارسی و امکانات بی نظیر خود توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.

تاچ پال یک صفحه کلید مخصوص افراد علاقه مند به شکلک‌ها می‌باشد. این برنامه قدرتمند با بیش از ۱۰۰۰ اموجی و شکلک در تمامی برنامه‌ها نظیر لاین و تلگرام شما را تنها نخواهد گذاشت. بیش از ۲۷۰ میلیون کاربر از شکلک‌های ارائه شده توسط این صفحه کلید استفاده می‌کنند که بسیاری از آنها بر روی صفحه کلید‌های دیگر پورت شده است. همچنین لازم به ذکر است که TouchPal Emoji Keyboard برنده جایزه جهانی نوآوری در صنعت تلفن همراه نیز می‌باشد.

تروکالر به شما کمک می‌کند تا تماس‌های ناشناخته را دریابید، تماس‌های ناخواسته را مسدود کرده و به جستجو در مخاطبان خود بپردازید. درواقع می‌توان گفت که تروکالر یک جایگزین قدرتمند برای دفترچه تلفن اندرویدی شما خواهد بود. همچنین برنامه لیست پیشنهادی از مخاطبین را بر اساس تعداد تماس ها و مکالمات به شما پیشنهاد میکند که برای تماس سریع میتوانید از آن ها استفاده کنید.

بر‌ها قادر خواهند بود تا در محیط این برنامه با یکدیگر به گفتگو پرداخته و بازی یکدیگر را نقد و بررسی نمایند.رنامه Twitch مخصوص گیمر‌ها می‌باشد. Twitch اپلیکیشنی است که با استفاده از قادر خواهید بود بازی‌های مورد علاقه خود را استریم کرده و اخبار مربوط به بازی‌های مختلف را دنبال کنید.

Weather & Clock Widget نام اپلیکیشنی کاربردی است که با قرار دادن انواع ویجت‌های ساعت و وضعیت‌های آب و هوایی، صفحه نخست تلفن اندرویدی شما را از سایرین متمایز می‌کند. بخش وضعیت آب و هوای این اپلیکیشن با عملکرد دقیق خود می‌تواند اطلاعات کاملی از دمای فعلی، وضعیت آب و هوا، میزان رطوبت و سرعت و جهت باد از شهرهای مختلف جهان با انیمیشن هایی جذاب را در اختیار کاربران قرار دهد.

هر کسی که به دنبال مطالب تحقیقاتی در موضوعات مختلف بگردد، نخستین گزینه او برای جستجو سایت ویکی پدیا خواهد بود. ویکی پدیا برای سهولت استفاده کاربران اقدام به تهیه یک اپلیکیشن همگام با منابع خود نموده است که کار تحقیق را بیش از پیش برای کاربرانش سهل نموده است. اپلیکیشن رسمی سایت ویکی پدیا قابلیت جستجو،ذخیره و به اشتراک گذاری بیش از ۲۰ میلیون مقاله در زمینه های گوناگون در ۲۸۰ زبان مختلف دنیا را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

دوربین زد، سریع ترین اپلیکیشن دوربین برای ضبط و ثبت تصاویر می‌باشد.این اپلیکیشن چندین فیلتر در اختیار کاربران قرار خواهد داد که می‌توانند به طور زنده در هنگام تصویر برداری ان را مشاهده نمایند.

سرویس فناوری کشکان/رامین نجفی                                                  منبع : phonearena