کشف محموله های قاچاق گوشی میلیاردی و برنج میلیاردی در خرم آباد و کوهدشت

فرمانده انتظامی خرم آباد از کشف ۲۴۶ گوشی تلفن همراه قاچاق یک میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد. به گزارش کشکان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین نجفی” گفت: عوامل پاسگاه انتظامی “بدرآباد” در حال گشت زنی در یکی از محورهای موصلاتی خرم آباد به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و […]

فرمانده انتظامی خرم آباد از کشف ۲۴۶ گوشی تلفن همراه قاچاق یک میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کشکان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین نجفی” گفت: عوامل پاسگاه انتظامی “بدرآباد” در حال گشت زنی در یکی از محورهای موصلاتی خرم آباد به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود:در بازرسی از خودروی توقیفی، ۲۴۶ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی با برندهای سامسونگ،ال جی و هواوی کشف شد.

نجفی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا،راننده خودرو دستگیر و به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل گمرگ استان شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه مبارزه با قاچاق کالا،موفقیت پلیس در این زمینه را مرهون تعامل و مشارکت خوب مردم با پلیس دانست.

IMAGE11452407201382

فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف ۲۲ تن و ۹۶۰ کیلوگرم برنج قاچاق توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یاراله عبدی” گفت: ماموران انتظامی پاسگاه “درب گنبد” شهرستان کوهدشت موفق شدند با توقیف یک دستگاه کامیون بنز،دوهزار و ۲۹۶ کیسه ۱۰کیلوگرمی،معادل ۲۲ تن و ۹۶۰ کیلوگرم برنج قاچاق را کشف کنند.

وی با بیان این که ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال برآورد شده است،خاطر نشان کرد:در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی کوهدشت خاطرنشان کرد:خودروی مذکور از مسیر استان های غربی به سمت لرستان در حرکت بود که با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان توقیف شد.