معرفی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی/ حوزه ی کوهدشت و رومشکان/ امین نوری کیا (کونانی)

اشاره: پایگاه خبری کشکان قصد دارد در ایام مانده به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به معرفی کاندیداهای حوزه ی های مختلف انتخابیه استان لرستان بپردازد. در این برنامه اولویت با کاندیداهای جوان و کمتر شناخته شده در میان جامعه است. با امین نوری کیا (کونانی) کاندیدای دهمین […]

اشاره: پایگاه خبری کشکان قصد دارد در ایام مانده به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به معرفی کاندیداهای حوزه ی های مختلف انتخابیه استان لرستان بپردازد. در این برنامه اولویت با کاندیداهای جوان و کمتر شناخته شده در میان جامعه است.

با امین نوری کیا (کونانی) کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه شهرستان های کوهدشت و رومشکان بیشتر آشنا شویم.

وی در بهار سال ۱۳۴۵ در روستای کت کن از توابع بخش کوهنانی دیده به جهان گشود. با سپری نمودن تحصیلات دوره ابتدایی در زادگاه خود برای ادامه ی تحصیل در دوره راهنمایی عازم شهر کوهدشت شد و تحصیلات دو دوره ی متوسطه ی اول و متوسطه ی دوم را در این شهر به عنوان شاگردی ممتاز به پایان رساند و با موفقیت وارد مرکز تربیت معلم شهید باهنر بندر انزلی در استان گیلان شد.

پس از طی دوران تربیت معلم به صنف دبیران آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت درآمد و در کنار تدریس برای تحصیل وارد دانشگاه رازی کرمانشاه شد و دانشنامه ی کارشناسی خود را در رشته ی الهیات اخذ نمود.

نوری کیا (کونانی) یکی از بسیجیان فعال دوران هشت سال دفاع مقدس  و حال حاضر است که به عنوان رزمنده تجربیاتی را در میدان جنگ حق علیه باطل در کارنامه ی خود دارد.

ایشان پس از اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاه رازی کرمانشاه برای ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شهر مقدس قم شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ی تحصیلی فقه و مبانی حقوق اسلامی با درجه ی عالی دریافت نمود.

نوری کیا (کونانی) هم اکنون به عنوان دبیر مشغول تدریس در دبیرستان های شهرستان کوهدشت است و نسبت به حقوق اسلامی و مبانی آن آگاهی و اشراف دارند.

وَمَا تَوْفِیقِی إِلاَّ بِاللّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیبُ

تصاویری از امین نوری کیا (کونانی):

۱۱۱۱۱۱۱۱۴

                        ورود به تربیت معلم

۱۱۱۱۱۱۱۱۲

                        اوایل جنگ تحمیلی- مناطق عملیاتی جنوب

۱۱۱۱۱۱۱۱۳

                                             اواسط جنگ تحمیلی – کردستان

۱۱۱۱۱۱۱۱۵

                                            هم اکنون