۵۰ درصد تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت نشد/ ۱۹ هزار نفر در نوبت

استاندار لرستان گفت: ۵۰ درصد تسهیلات ازدواج به متقاضیان از سوی بانکها در این استان پرداخت نشده است. به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد امور ساماندهی امور جوانان استان لرستان اظهار داشت: عمده بحثی که در این جلسه مطرح شد موضوع ازدواج جوانان […]

۷۱۶۰۹۵استاندار لرستان گفت: ۵۰ درصد تسهیلات ازدواج به متقاضیان از سوی بانکها در این استان پرداخت نشده است.
به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد امور ساماندهی امور جوانان استان لرستان اظهار داشت: عمده بحثی که در این جلسه مطرح شد موضوع ازدواج جوانان بود.

وی با اشاره به عملکرد بانکهای استان در رابطه با پرداخت تسهیلات ازدواج در استان اظهار داشت: در این راستا بانکها به ۵۰ درصد تعهدات خود در این حوزه عمل کردند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه این امر به هیچ عنوان رضایت بخش نیست ادامه داد: در مجموع طی امسال حدود ۳۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در استان ثبت نام کرده اند.

بازوند با بیان اینکه تا کنون ۱۸ هزار نفر این تسهیلات را دریافت کرده اند گفت: ۱۹ هزار نفر هنوز موفق به دریافت تسهیلات ازدواج در استان نشده اند.

وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد که تا پایان امسال نسبت به پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان در نوبت دریافت اقدام شود که در این راستا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مکلف شد که هر ۱۵ روز یک بار جلسه پیگیری این امر را برگزار کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه رتبه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج مطلوب است گفت: در حال حاضر لرستان در این حوزه در رتبه هفتم در کشور را دارد.

بازوند با تاکید بر اینکه مشکلات جوانان صرفا بحث ازوداج نیست عنوان کرد: موضوع اشتغال، مسکن، تحصیل، اوقات فراغت و … نیز دارای مشکلاتی هستند که در این زمینه مدیر کل ورزش و جونان استان مکلف شد که برنامه ای را با همکاری سایر دستگاههای تا ۱.۵ ماه آینده برای سال ۹۵ در این زمینه در دستور کار قرار بگیرد.